Toon posts:

competitie manager 2000

Pagina: 1
Acties:

• b100
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-03 02:03
Hoi beste Tweakers,

Is er iemand die weet waar ik competitie manager nog kan vinden/downloaden?

In de afgelopen jaren vaak online gezocht in de hoop dat ik het spel ergens vinden kon bij elke poging maar helaas

Hoop dat iemand mij kan helpen!

• fps
  • Laatst online: 09-03 12:15
Het is waarschijnlijk niet het best verkochte spel. Dus het tweedehands aanbod zal vermoedelijk ook wel laag zijn. Ik heb hem ooit gehad, maar de kans is groot dat ik hem gewoon heb weggegooid.

Je kan het eens in een kringloopwinkel proberen. Onze lokale kringloopwinkel heeft online geen voorraad staan, maar soms zie ik daar wel interessante oude spellen staan wanneer ik even spontaan binnenloop.

En over 2 maanden is het weer Koningsdag. Op de markten kom je vaak genoeg oude meuk tegen waarvan je dacht dat niemand dat meer had, maar ook hier geldt weer dat je geluk moet hebben.

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:52
Zie PB.

• b100
  • Laatst online: 30-03 02:03
fps schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:42:
Het is waarschijnlijk niet het best verkochte spel. Dus het tweedehands aanbod zal vermoedelijk ook wel laag zijn. Ik heb hem ooit gehad, maar de kans is groot dat ik hem gewoon heb weggegooid.

Je kan het eens in een kringloopwinkel proberen. Onze lokale kringloopwinkel heeft online geen voorraad staan, maar soms zie ik daar wel interessante oude spellen staan wanneer ik even spontaan binnenloop.

En over 2 maanden is het weer Koningsdag. Op de markten kom je vaak genoeg oude meuk tegen waarvan je dacht dat niemand dat meer had, maar ook hier geldt weer dat je geluk moet hebben.
Zo jammer want was/is echt een heerlijk spel, weet nog dat je bijvoorbeeld iets in de thee kon doen van de tegenstander en het commentaar geweldig was.

Mocht iemand nog dit spel bezitten dan hoor ik het graag

• fps
  • Laatst online: 09-03 12:15
b100 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:00:
[...]

Zo jammer want was/is echt een heerlijk spel, weet nog dat je bijvoorbeeld iets in de thee kon doen van de tegenstander en het commentaar geweldig was.
Haha, inderdaad, maar het ging ook niet altijd goed met dat iets in de thee van de tegenstander laten gooien. Er was ook ooit zo’n EK-versie gemaakt door Davilex. Het was tenenkrommend slecht, maar wel vermakelijk.

• Mediah
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-03 13:42
als iemand 1 van deze serie nog werkend heeft en weet of deze op Windows 11 nog werkend krijgen is dan heb ik interesse

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14:35
97-98 en 98-99 zijn nog wel te vinden maar 2000 lijkt een stuk lastiger

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-03 11:40
Mediah schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:55:
als iemand 1 van deze serie nog werkend heeft en weet of deze op Windows 11 nog werkend krijgen is dan heb ik interesse
Je zou ook deze Windows emulator daarvoor kunnen gebruiken :)
https://pcem-emulator.co.uk/

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee