Netflix werkt niet op Samsung Odyssey Neo G8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 10:11
Ik heb een Samsung S32BG850NU (Samsung Odyssey Neo G8).

Mijn grafische kaart is een NVIDIA RTX 3060 Ti (driver 528.49).

PC is als volgt aangesloten op display: Displayport op de 3060 Ti > ThunderboltEx3 Mini Displayport > Optische Thunderbolt 3 kabel > Belkin Thunderbolt 3 Dock Pro > Displayport In op de Samsung monitor.

Het starten van Netflix zowel op web als Windows 11 app zorgt ervoor dat de monitor het Displayport signaal laat vallen en ik kan het alleen terugbrengen door netflix te sluiten (ALT+F4/CTRL+W) en de Displayport kabels aan beide zijden opnieuw aan te sluiten.

Ondernomen stappen:
  • schone installatie van het stuurprogramma
  • G-SYNC uitschakelen
  • HDCP status bevestigen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGFsB-WvQB9nB21JyIMFbF5dd6o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/akLI1WO0BvSLnsOro1esECdf.png?f=fotoalbum_large

Wie kan mij helpen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beowulf65
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06-2023
Al geprobeerd van Displayport op de 3060 Ti direct naar Displayport In op de Samsung monitor in te pluggen?
Dat met de Thunderbolt er tussen kan van invloed zijn.

Deze "optie" stond niet bij de al "ondernomen stappen"....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:18
Ik zou inderdaad beginnen met alle tussenliggende kabels uit te sluiten en dus gewoon het scherm 1 op 1 aansluiten op de videokaart met een enkele display port kabel.

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 10:11
Opgelost door een andere dock te kopen (Lenovo Thunderbolt 3 dock). Er lijkt dus iets mis te gaan op vlak van compatibiliteit van de Belkin Thunderbolt Dock Pro in mijn setup.