App ontwikkeling

Pagina: 1
Acties:
  • 422 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornt009
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-02-2023
Goedenavond,

Voor een schoolproject ben ik een Excel tool aan het ontwikkelen over voerefficiëntie (term in de melkveehouderij). Ik wil graag een soort app ontwikkelen waar data ingevoerd kan worden en dat dit via een makkelijke weg in Excel ingelezen kan worden, bijvoorbeeld eens per week.
Zo willen we van verschillende bedrijven data kunnen vergelijken.

Met Excel red ik me ondertussen best aardig, al zijn de mogelijkheden natuurlijk eindeloos. Echter met het ontwikkelen van apps heb ik helemaal nul ervaring.
Mijn vraag: Wat moet ik leren/kunnen/weten voordat ik überhaupt denk aan het ontwikkelen van een app en wat zijn dingen waar ik op moet letten?

Alvast bedankt.
Vr. Groet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
De vragen die er staan wanneer je een nieuw topic opent staan er niet voor niets.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Verder hebben we ook nog "Wat moet ik leren...?". Neem even onze Quickstart door om te lezen wat we hier verwachten van een topic em open dan gerust een nieuw topic met voorgaande tips in je achterhoofd ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 14-02-2023 18:34 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.