Toon posts:

Goede laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 08:34

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Topicstarter
Hallo,

Ik had een laptop gevonden die helaas op het moment van bestellen uitverkocht bleek te zijn. Het ging om de Lenovo Ideapad Pro gen 7 16 inch AMD. Aangezien ik in zuid Frankrijk woon en deze week even naar Nederland kom wil ik een nieuwe QWERTY laptop aanschaffen.

Wat ga je met je laptop doen?
Surfen, mailen, kids huiswerk maken, Traktor DJ, netflix

Wat is je budget?
Rond de 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee de laptop is voor thuisgebruik maar moet niet te zwaar zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb jaren macs gehad, zowel iMacs als Macbooks Pro, echter is een Windows laptop prima. Ik wil graag kwaliteit en goede specs en indien mogelijk een laptop die even vooruit kan.

- liefst USB C opladen
- goed scherm (eventueel Oled) minimaal 15inch
- minimaal 16Gb geheugen
- liefst 512Gb SSD

PSN: CartmanMMA

Beste antwoord (via CartmanMMA op 15-02-2023 16:02)

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-03 13:06
De 16-inch versies van deze Lenovo's zijn inderdaad helaas uit verkocht. Jammer, want het was een mooie deal.

Ik zie een paar opties:

[Voor 6% gewijzigd door Balance op 14-02-2023 19:52]

Alle reacties

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb je al bij de Laptop Best Buy Guides gekeken?

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Topicstarter
Ja heb ik bekeken en zoals je misschien kunt terug zien in de comments is het niet een al te goede guide. De Lenovo basislaptop was een optie maar zie maar eens het juiste type te krijgen en niet diegene met een slechtere batterij.

• bartus88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14:58
uitvoering: ASUS Vivobook 15X OLED D1503QA--L1BOLW

- 15,6 inch OLED scherm
- 16 GB RAM
- 512 GB SSD
- 70 Wh batterij
- 5800H CPU (erg sterk, zal vele jaren meegaan)
- 1,7 kg
- vandaag besteld morgen in huis
- €750

Mist alleen USB C opladen. Ik zou even reviews opzoeken, maar op papier ziet deze er erg goed uit.

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Kun je die Lenovo ook niet bestellen op de site van Lenovo zelf en naar zuid Frankrijk laten bezorgen?

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:23
Qwerty laptop via amazon.nl naar Frankrijk laten zenden lijkt mij t makkelijkst.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Topicstarter
SVMartin schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 19:20:
Kun je die Lenovo ook niet bestellen op de site van Lenovo zelf en naar zuid Frankrijk laten bezorgen?
Telefonisch vernomen dat ik via de Franse Lenovo site moet bestellen en dan is Qwerty bijna niet verkrijgbaar.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3Henk 'm!

• Balance
De 16-inch versies van deze Lenovo's zijn inderdaad helaas uit verkocht. Jammer, want het was een mooie deal.

Ik zie een paar opties:

[Voor 6% gewijzigd door Balance op 14-02-2023 19:52]

• MotorBeast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:10
Ik heb sinds 1,5 jaar een Lenovo Legion 17 inch. Is gebouwd als game laptop maar ziet er zakelijk uit en ik gebruik hem ook niet om te gamen. Mijn dochter heeft een 15 inch. Top machines.

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Topicstarter
Bedankt allemaal, ik ben uiteindelijk voor die Medion Erazer Major X10 gegaan.

• Balance
@CartmanMMA Heb je hem al binnen, en zoja bevalt hij goed?

Als je in de gelegenheid bent, zou het heel tof zijn als je een (korte) beoordeling/review achterlaat! :)

• Tinu-s
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:27
Balance schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:03:
@CartmanMMA Heb je hem al binnen, en zoja bevalt hij goed?

Als je in de gelegenheid bent, zou het heel tof zijn als je een (korte) beoordeling/review achterlaat! :)
Had deze zelf ook op het oog, benieuwd hoe hij bevalt.
Twijfel vooral over de intel GPU vs Nvidia/AMD.

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Topicstarter
Ik heb hem binnen en de laptop bevalt uitstekend.

Zal eens kijken of ik een beoordeling kan maken.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee