Ik bied net wat te koop aan met veilingmodus in de hoop natuurlijk dat een open veiling voor iedereen eerlijk verloopt. Ik heb de veiling een beejte midden in de nacht opgevoerd met als gevolg dat deze ook afliep midden in de nacht. Nu krijg de volgende ochtend na het aflopen van de veilig niet één maar meerdere mailtjes met de vraag of het al verkocht is samen met een aanzienlijk hoger bod erbij.
Nu is de veiling volgens de voorwaarden niet bindend, maar ik vind het ook een beetje ontransparant tegenover de bieders die wel via de advertentie geboden hebben. Zeker de hoogste bieder denkt aan de winnende hand te zijn. Aan de andere kan het is niet een eurootje verschil. De onderhandse biedingen zijn tot wel 25% hoger. En ik ben budget aan 't maken voor een andere PC, dus elke euro is meegenomen.
wat to do?
Nu is de veiling volgens de voorwaarden niet bindend, maar ik vind het ook een beetje ontransparant tegenover de bieders die wel via de advertentie geboden hebben. Zeker de hoogste bieder denkt aan de winnende hand te zijn. Aan de andere kan het is niet een eurootje verschil. De onderhandse biedingen zijn tot wel 25% hoger. En ik ben budget aan 't maken voor een andere PC, dus elke euro is meegenomen.
wat to do?