Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoldvalk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-04-2023
ik heb sinds kort de freesyle libre 3. Voordeel hiervan ten opzichte van de freestyle libre 2 is dat je niet meer je telefoon langs de libre moet halen om de waardes te lezen, maar dat hij dit via bluetooth doet.
Ik heb zelf een iphone XS en een samsung galaxy watch.
Nu heb ik twee uitdagingen.

1. hoe krijg ik de waardes van de freestyle op mijn homescreen van mijn iphone te zien
2. hoe krijg ik de waardes van de freestyle continue te zien op me galaxy watch.

iemand een idee ?

Shredder230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:43
Je kunt verwacht ik maar met 1 apparaat tegelijk synchroniseren, ik zie geen multi-point Bluetooth ondersteuning als ik daarop zoek op internet om met meerdere apparaten te synchroniseren.

Dat betekend of met je telefoon, of met je horloge de synchronisatie opzetten.
Stel je kiest voor je telefoon, dan is de volgende stap om vanaf de telefoon die waardes te synchroniseren naar je horloge. is er software die dat doet? Welke Galaxy Watch heb je exact?

Grootste uitdaging die ik dan zie is dat een Samsung Galaxy Watch en een Apple iPhone niet lief met elkaar willen spelen, en de oorzaak zit voornamelijk bij Apple op dit moment die hun systeem gesloten houden. Er zijn dan 2 mogelijkheden, namelijk of de telefoon of het horloge vervangen voor het concurrerende model.