Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werken en gamen in 1440p, wil een futureproof systeem met DDR5
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs 2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Intel arc a770. Ik wil op gegeven moment upgraden naar een 4070ti of 4090
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik op den duur wil hebben is een 4070++ ondersteunend systeem met 64gb ddr5 ram. Voor nu is het absolute minimum voldoende wat te upgraden is naar die specs. Dus ik wil geen te kleine kast of moederbord zonder ddr5 ondersteuning.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel/nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mag groot zijn, power use niet zo belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een moderne basispc die heel veel upgrade-potentie heeft zodat ik as I need it haar kan upgraden.
Werken en gamen in 1440p, wil een futureproof systeem met DDR5
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs 2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Intel arc a770. Ik wil op gegeven moment upgraden naar een 4070ti of 4090
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik op den duur wil hebben is een 4070++ ondersteunend systeem met 64gb ddr5 ram. Voor nu is het absolute minimum voldoende wat te upgraden is naar die specs. Dus ik wil geen te kleine kast of moederbord zonder ddr5 ondersteuning.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel/nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mag groot zijn, power use niet zo belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een moderne basispc die heel veel upgrade-potentie heeft zodat ik as I need it haar kan upgraden.