Toon posts:

Heb dringend advise nieuwe pc nodig!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rhiannon
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 25-02 18:24
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werken en gamen in 1440p, wil een futureproof systeem met DDR5

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs 2000

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Intel arc a770. Ik wil op gegeven moment upgraden naar een 4070ti of 4090

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik op den duur wil hebben is een 4070++ ondersteunend systeem met 64gb ddr5 ram. Voor nu is het absolute minimum voldoende wat te upgraden is naar die specs. Dus ik wil geen te kleine kast of moederbord zonder ddr5 ondersteuning.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel/nvidia

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mag groot zijn, power use niet zo belangrijk.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een moderne basispc die heel veel upgrade-potentie heeft zodat ik as I need it haar kan upgraden.

Alle reacties

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 7600 Boxed€ 243,95€ 243,95
1MoederbordenASRock B650M PG Riptide€ 179,-€ 179,-
1VideokaartenInno3D GeForce RTX 4070 Ti X3€ 909,-€ 909,-
1BehuizingenNZXT H7 Flow Zwart€ 129,90€ 129,90
1ProcessorkoelingGelid Solutions Tranquillo Rev.5€ 29,90€ 29,90
1Geheugen internKingston Fury Beast Beast€ 249,-€ 249,-
1Voedingenbe quiet! Dark Power 13 750W€ 203,26€ 203,26
1Solid state drivesWD Blue SN570 1TB€ 59,34€ 59,34
Totaal€ 2.003,35

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
De voeding is vrij duur, en als je stroomverbruik niet je grootste zorg is voldoet een be quiet! Pure Power 12 M 750W.

[Voor 38% gewijzigd door martyw op 14-02-2023 07:30]

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:05

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

@Rhiannon Kwestie van de Best Buy Guide volgen? Wat eigen onderzoek hierin doen.

"We never grow up. We just learn how to act in public"

• Rhiannon
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 25-02 18:24
Ik heb nog wat research gedaan en ik denk eigenlijk dat ik voor een Intel 13600k processor wil gaan. Wat is het goedkoopste en redelijk functionele moederbord wat dat ondersteunt? Ik weet echt niet hoe ik dat op moet zoeken :( ik heb geprobeerd te googlen verwart me alleen maar

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee