Ik zoek harddeschijven met een formaat van tussen de 2,5 GB en de 5 GB waar kan ik die krijgen ik woon in denhaag help mij!!!!!!!!!!
Zal niet meevallen een HDD < 20Gig te vinden..Op vrijdag 31 augustus 2001 13:31 schreef quility het volgende:
Bij de locale pc boer??
Probeer eens wat dumpdagen ofzo..
probeer sites als marktplaats, via-via etc...want inderdaad is een HD onder de 15 gb al niet echt meer te krijgen in een pc shop...
ikzelf heb op deze manier ooit een een partij 1.2 gb hd's aangeschaft (nodig voor een bedrijfje)
ikzelf heb op deze manier ooit een een partij 1.2 gb hd's aangeschaft (nodig voor een bedrijfje)
heb nog een samsung 4.2 Gyg liggen.
Kopen: 400 gulden.
Kopen: 400 gulden.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
http://www.tweakers.net/aanbod.dsp
en uitroeptekens hoeft niet hoor, je bent misschien blij dat je die dingen zoekt, maar uitroeptekens zijn vrij irritant in topictitels
en uitroeptekens hoeft niet hoor, je bent misschien blij dat je die dingen zoekt, maar uitroeptekens zijn vrij irritant in topictitels
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()