@
TheGabeMan Voorheen waren er standaard prijzen te vinden bij Onplus voor specifieke reparatie. Ik kan deze niet vinden op dit moment. Je zou kunnen navragen bij Oneplus wat de kosten zijn voor reparatie.
Als je globaal kijkt via google om een achterkant van de 7 pro te laten vervangen, zie ik 99 euro voorbij komen. Dit gaat dan echter om reparatiebedrijven en niet om Oneplus zelf.
Dat zou dan de prijs zijn voor vervangen.
Ik zie heel veel mede-tweakers reageren met opmerkingen als "je verzekeraar" en nog wat andere dingen, maar het gaat om de verzekering van die vriend van TS zijn zoon. Ofwel, niet de verzekering van TS.
Als ik het zo lees, ga ik er vanuit dat de telefoon niet gerepareerd is. De vraag is of TS de telefoon wel wil laten repareren, maar dat zorgt er automatisch voor dat je kosten moet gaan maken alvast. Als je een nieuwe wil, dan moet je een offerte vragen en dan zou je het geld voor de reparatie moeten krijgen en dit dus bij kunnen leggen bij een nieuwe telefoon.
Ik ga er overigens van uit dat de telefoon wel gerepareerd kan worden en die kosten vergoed.
Overigens is het restant van het bedrag voor rekening van die vriend. Dus je zoon moet schadeloos worden gesteld hoe je het ook went of keert.
[Voor 6% gewijzigd door Arunia op 13-02-2023 13:14]