Toon posts:

zomaar een ideetje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er niet zoiets als een netwerk waarbij je bv, 1 bedrag voor betaald en dan op een hele zooi sites kan komen.? (en ik heb het dan over een virtueel netwerk he, niet Het Net van KPN)

Niemand wil voor elke site waar die opkomt apart dokken, maar een collectie van sites waarschijnlijk wel.

Discussie?

Verwijderd

leuk maar waarom hier ?

Verwijderd

Eh,... adultcheck.com ofzo? Of bedoel je iets heel anders ;)

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 15:04

Tim Schuhmacher

abasios

ja, ik betaal 90,- pm aan chello en dan kan ik overal op elke site komen >:)

Verwijderd

Tim:
LOL.

Is dit niet het verkeerde forum?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:16

TheVMaster

Moderator WOS
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:08 schreef LD het volgende:
Bestaat er niet zoiets als een netwerk waarbij je bv, 1 bedrag voor betaald en dan op een hele zooi sites kan komen.? (en ik heb het dan over een virtueel netwerk he, niet Het Net van KPN)

Niemand wil voor elke site waar die opkomt apart dokken, maar een collectie van sites waarschijnlijk wel.

Discussie?
HMm..HetNet=Internet toch!?? hehe net zoiets als MIcrosoft aantal jaren geleden probeerde met hun Microsoft Network (MSN..nee niet de MSN van nu...)

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:00

GaMeOvEr

Is een hork.

Deze mag best wel naar I&T toe. :)

Move LA -> I&T.

Aannames zijn fataal.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

ik heb wel eens gehoord van Internet. dat lijkt me een strak plan, dan kun je door middel van zogenaamde "links" op andere "sites" komen. ;)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

ehh beetje serieus... anders komt er gelijk een move naar de HK denk ik ;)

• Speedyb
  • Laatst online: 04-04-2024
links? sites?? waar hebben jullie het toch allemaal over, |:( dit is toch verre toekomstmuziek of niet, B-)

Doe aub niet zo eng ;)

• Speedyb
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik weet wel dat ze bezig zijn geweest in nederland met een warez netwerk waarop je inbelde, is toen meen ik geflopt (correct me if wrong).
Dat was in de tijd van de uitkomst van win98, toen win98 SE uitkwam was dat over. volgens mij.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Op vrijdag 31 augustus 2001 13:27 schreef Speedyb het volgende:
links? sites?? waar hebben jullie het toch allemaal over, |:( dit is toch verre toekomstmuziek of niet, B-)

Doe aub niet zo eng ;)
ehh beetje serieus anders euh .. ;)

maar nu even serieus.
Waarom zou je voor een bepaalde groep sites willen betalen als je met een normale verbinding overal ook kan komen? Het zou misschien een oplossing zijn voor ouders die niet willen dat hun kinderen bepaalde dingen vinden op het net, maar hier zijn ook al (softwarematige) filters voor gemaakt.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Topicstarter
*zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:30 schreef Reefer het volgende:

[..]

ehh beetje serieus anders euh .. ;)

maar nu even serieus.
Waarom zou je voor een bepaalde groep sites willen betalen als je met een normale verbinding overal ook kan komen? Het zou misschien een oplossing zijn voor ouders die niet willen dat hun kinderen bepaalde dingen vinden op het net, maar hier zijn ook al (softwarematige) filters voor gemaakt.
Banners levert niets op. dus moet je geld vragen om op een site te komen (zoals tweakers in poll heeft bekeken)

Niemand wil voor elke site dokken, maar misschien wel voor een hele reeks aan content sites. No dokken no site. Ook niet met je normale internet verbinding.

Het is niet zo dat je ergens in moet bellen, of het via 1 netwerk gaat. Gewoon tig sites die je door op 1 punt te betalen kan bereiken. (via passpoort ofzo)
Pagina: 1