Toon posts:

gegevens adapter klingo ksv222-22 oplaadbare steelstofzuiger

Pagina: 1
Acties:

• mktechnologie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-02 20:22
Ik ben druk elektronica aan het opruimen, uitsorteren, testen, repareren van mijn te grote collectie electronica en e-waste vondsten :9
En probeer zoveel mogelijk dingen een nieuwe bestemming te geven.
Ik ben ook een klingo oplaadbare steelstofzuiger type ksv222-22 tegengekomen.
Mijn beste vriendin was juist nog op zoek naar zo'n soort stofzuiger voor op haar nieuwe huisje. Je doet aan co huizen en haar kamer is op 2de verdiep. Dus een kleine stofzuiger voor onderhoud is wel gemakkelijk i.p.v. steeds grote stofzuiger trappen op zeulen ;)
Maar zonder adapter, zo heb ik hem ook gekregen, kom je niet ver :P
Ik ben nu op zoek naar welke spanning, hoeveel stroom (vermoed 200ma) en vooral de pin layout van de dc connector.
Het lijkt op een 6 cel accu. En als je 3,7v rekent kom je uit op inderdaad 22,2v maar je laad met ong 4,2 max dus kom je uit op 25,2v
Laadgedeelte zal wel in stofzuiger zelf zitten en mijn ervaring is dat het meestal hele simpele adaptertjes die als lader gebruikt worden.
adapter is type czh013260050euwh
Verwijderbare accu 2320a222ynk-xxx
Google levert weinig informatie op behalve dat een carrefour huismerk is. (Carrefour is een supermarkt keten, weet niet of ze ook in nederland zitten)
Verwachtte ook gewoon ergens inkoop uit verre oosten met een willekeurige naam toen ik het ding zag.
En ergens op website uit Rusland maar dan onder andere merknaam vond ik een vervang adapter. Brayer Handheld Vacuum Charger CZH013260050EUWH
Output voltage: 27V
Helaas staat er een generieke foto bij van 5v adapter dus weet ik nog niets.
verder geen info gevonden.
Heeft iemand toevallig een gelijke stofzuiger die mij een foto van de adapter van gegevens kunt geven? Dan kan ik hem eens aan mijn labvoeding hangen om te testen.
Alvast bedankt.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee