Toon posts:

Verkeerde video bij artikel 3d printer

Pagina: 1
Acties:

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-03 11:48
Hi @Kevinkrikhaar,

Er is een verkeerde video geplaatst bij het artikel:
.geek: YouTuber maakt mogelijk 's werelds kleinste, werkende 3d-printer

Deze video gaat over de HomePod en hoort bij dit artikel: :+
nieuws: iFixit: nieuwe HomePod is beter te repareren dan de eerste versie

Edit:
En in dit getal lijkt een komma te missen:
Verder heeft het apparaatje volgens de gebruiker een accuraatheid van 0,135mm, een laagdikte van tussen de 0005 en 0,3mm en een bouwvolume van 11x11x17mm.

[Voor 19% gewijzigd door P1nGu1n op 11-02-2023 11:56]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• Kevinkrikhaar
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 16:22

Kevinkrikhaar

Redacteur
Hi P1nGu1n, dat is vreemd. Ik zie namelijk wel gewoon de goede video. Weet je zeker dat het niet aan jou ligt?

De komma is gefixt, thanks :)

[Voor 13% gewijzigd door Kevinkrikhaar op 11-02-2023 12:00]

• P1nGu1n
Kevinkrikhaar schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:59:
Hi P1nGu1n, dat is vreemd. Ik zie namelijk wel gewoon de goede video. Weet je zeker dat het niet aan jou ligt?
Ik snap het al, we hebben denk ik met een bug te maken! In de cookiemelding wordt de verkeerde video getoond. Wanneer ik YouTube toesta in mijn cookievoorkeuren, dan krijg ik wel de goede video te zien. Ik heb het kunnen reproduceren op twee apparaten.

CC @crisp :P

De komma is gefixt, thanks :)
Weet je het zeker? Er staat nu "000,5", dat lijkt me nog steeds niet helemaal de bedoeling. ;)

[Voor 9% gewijzigd door P1nGu1n op 11-02-2023 12:08]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

P1nGu1n schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:07:
[...]

Ik snap het al, we hebben denk ik met een bug te maken! In de cookiemelding wordt de verkeerde video getoond. Wanneer ik YouTube toesta in mijn cookievoorkeuren, dan krijg ik wel de goede video te zien. Ik heb het kunnen reproduceren op twee apparaten.

CC @crisp :P

[Afbeelding]
Ik zie daar ook zonder cookietoestemming de juiste video staan? Misschien was het toch gewoon een foutje welke door de auteur snel hersteld is :)

Intentionally left blank

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-03 15:24
@Kevinkrikhaar
dunner dan een SD-kaart,
Denk dat je kleiner bedoeld in plaats van dunner.
even groot als een lucifer
Even hoog

[Voor 20% gewijzigd door Christoxz op 11-02-2023 12:47]

T.Net Creality 3D Printer Discord

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-03 22:00
De printer is ongeveer even groot als een lucifer en dunner dan een SD-kaart
Volgens mij moet dat zijn luciferdoosje en de SD kaart kan je ook wel weglaten want zo dun is hij niet.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

• Christoxz
The-Priest-NL schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:47:
[...]

Volgens mij moet dat zijn luciferdoosje en de SD kaart kan je ook wel weglaten want zo dun is hij niet.
Geen luciferdoosje, zie video zelf. Echter gaat het om de hoogte die vergelijkbaar is met een lucifer, niet de grootte.

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-03 22:00
Christoxz schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:48:
[...]

Geen luciferdoosje, zie video zelf. Echter gaat het om de hoogte die vergelijkbaar is met een lucifer, niet de grootte.
Dan moet er hoogte komen en niet staan grote.

En ik heb de video gekeken, maar zoals het er nu staat klopt gewoon niet, dan is mijn metalen meetlat ook zo groot als een lucifer en zo dun als een SD kaart 8)7

[Voor 22% gewijzigd door The-Priest-NL op 11-02-2023 12:53]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

• Kevinkrikhaar

Kevinkrikhaar

Redacteur
Christoxz schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:46:
@Kevinkrikhaar

[...]

Denk dat je kleiner bedoeld in plaats van dunner.

[...]

Even hoog
Klopt, heb het aangepast :)

• Christoxz
en laagdikte van tussen de 000,5 en 0,3mm
Dit moet 0,005 zijn

• P1nGu1n
crisp schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:30:
[...]

Ik zie daar ook zonder cookietoestemming de juiste video staan? Misschien was het toch gewoon een foutje welke door de auteur snel hersteld is :)
Inmiddels zie ik ook de goede video. Het stond er echt verkeerd, zoals op het screenshot te zien was. Vreemd... :p

[Voor 9% gewijzigd door P1nGu1n op 11-02-2023 12:56]

• Kevinkrikhaar

Kevinkrikhaar

Redacteur
Ook gefixt, dank!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee