Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Hi P1nGu1n, dat is vreemd. Ik zie namelijk wel gewoon de goede video. Weet je zeker dat het niet aan jou ligt?
De komma is gefixt, thanks
De komma is gefixt, thanks

[Voor 13% gewijzigd door Kevinkrikhaar op 11-02-2023 12:00]
Ik snap het al, we hebben denk ik met een bug te maken! In de cookiemelding wordt de verkeerde video getoond. Wanneer ik YouTube toesta in mijn cookievoorkeuren, dan krijg ik wel de goede video te zien. Ik heb het kunnen reproduceren op twee apparaten.Kevinkrikhaar schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:59:
Hi P1nGu1n, dat is vreemd. Ik zie namelijk wel gewoon de goede video. Weet je zeker dat het niet aan jou ligt?
CC @crisp

Weet je het zeker? Er staat nu "000,5", dat lijkt me nog steeds niet helemaal de bedoeling.De komma is gefixt, thanks

[Voor 9% gewijzigd door P1nGu1n op 11-02-2023 12:08]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Ik zie daar ook zonder cookietoestemming de juiste video staan? Misschien was het toch gewoon een foutje welke door de auteur snel hersteld isP1nGu1n schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:07:
[...]
Ik snap het al, we hebben denk ik met een bug te maken! In de cookiemelding wordt de verkeerde video getoond. Wanneer ik YouTube toesta in mijn cookievoorkeuren, dan krijg ik wel de goede video te zien. Ik heb het kunnen reproduceren op twee apparaten.
CC @crisp
[Afbeelding]

Intentionally left blank
@Kevinkrikhaar
Denk dat je kleiner bedoeld in plaats van dunner.dunner dan een SD-kaart,
Even hoogeven groot als een lucifer
[Voor 20% gewijzigd door Christoxz op 11-02-2023 12:47]
Volgens mij moet dat zijn luciferdoosje en de SD kaart kan je ook wel weglaten want zo dun is hij niet.De printer is ongeveer even groot als een lucifer en dunner dan een SD-kaart
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Geen luciferdoosje, zie video zelf. Echter gaat het om de hoogte die vergelijkbaar is met een lucifer, niet de grootte.The-Priest-NL schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:47:
[...]
Volgens mij moet dat zijn luciferdoosje en de SD kaart kan je ook wel weglaten want zo dun is hij niet.
Dan moet er hoogte komen en niet staan grote.Christoxz schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:48:
[...]
Geen luciferdoosje, zie video zelf. Echter gaat het om de hoogte die vergelijkbaar is met een lucifer, niet de grootte.
En ik heb de video gekeken, maar zoals het er nu staat klopt gewoon niet, dan is mijn metalen meetlat ook zo groot als een lucifer en zo dun als een SD kaart

[Voor 22% gewijzigd door The-Priest-NL op 11-02-2023 12:53]
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Klopt, heb het aangepastChristoxz schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:46:
@Kevinkrikhaar
[...]
Denk dat je kleiner bedoeld in plaats van dunner.
[...]
Even hoog

Dit moet 0,005 zijnen laagdikte van tussen de 000,5 en 0,3mm
Inmiddels zie ik ook de goede video. Het stond er echt verkeerd, zoals op het screenshot te zien was. Vreemd...crisp schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:30:
[...]
Ik zie daar ook zonder cookietoestemming de juiste video staan? Misschien was het toch gewoon een foutje welke door de auteur snel hersteld is

[Voor 9% gewijzigd door P1nGu1n op 11-02-2023 12:56]
Pagina: 1