Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
please.. iemand? enige ervaring?
Heb een beetje geduld. Na minder dan een uur omhoog trappen is nergens voor nodig.Op vrijdag 31 augustus 2001 13:29 schreef gitaarwerk het volgende:
please.. iemand? enige ervaring?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
ik heb de epox, ben er erg tevreden over... geen problemen gehad met het bouwen of wat dan ook, reete stabiel en een erg rap bordje. Ook geen problemen tussen de sblive en via 686b southbridge.
de Abit, heb ze allebij gehad, en ben meer te spreken over de Abit, betere oc results
Als je d'r verder niet zoveel mee doet, zou ik de Epox nemen. Abit voor als je flink wilt gaan klooien met je systeem, de Epox is ook wel goed voor klooien maar de Abit net wat beter.
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Verwijderd
hey, hier die vriend met alleen hotmail
ik zou graag weten welke mobo beter is met AMD T-bird 1.4, 256 DDR, Creative GeForce 3, Creative Soundblaster Live! 5.1,IBM 40 gig 7.200rpm, Pioneer 106s, Plextor 16x10x40, enz. Ik ga namelijk voor f5000,- een nieuwe pc kopen
en zou graag willen weten of dit bij een abit of epox beter past? alvast bedankt
P.S. ik was niet van plan om er (veel) te mee gaan klooien
ik zou graag weten welke mobo beter is met AMD T-bird 1.4, 256 DDR, Creative GeForce 3, Creative Soundblaster Live! 5.1,IBM 40 gig 7.200rpm, Pioneer 106s, Plextor 16x10x40, enz. Ik ga namelijk voor f5000,- een nieuwe pc kopen
P.S. ik was niet van plan om er (veel) te mee gaan klooien
uhmz..erik..voor de duidelijkheid.. experion is vrij snel je posten aan het locken..datkomt omdat je neit teveel over een "lijstje" moet gaan praten..
ik denk dat jij beter de epox kan nemen dus
ik denk dat jij beter de epox kan nemen dus
Abit moederborden zijn altijd goed en makkelijk te overklokken.
De Epox is ook goed te overklokken alleen deze werkt met jumpers op je mobo, in ieder geval die van mijn buurman, iets minder handig dus omdat je dan telkens je pc moet uitschakelen bij overklokken.
Indien je dus vrijwel niet gaat overklokken kun je gerust die Epox mobo nemen keb er nog helemaal geen klachten over gehoord en hij leek vrij rap te zijn.
De Epox is ook goed te overklokken alleen deze werkt met jumpers op je mobo, in ieder geval die van mijn buurman, iets minder handig dus omdat je dan telkens je pc moet uitschakelen bij overklokken.
Indien je dus vrijwel niet gaat overklokken kun je gerust die Epox mobo nemen keb er nog helemaal geen klachten over gehoord en hij leek vrij rap te zijn.
[AbC]
Pagina: 1