Zyxel T50 Tmobile router of Apple AirPort Extreme

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozzzzke
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17-08 14:10
Vraagje: Zyxel T50 Tmobile router of Apple AirPort Extreme combo met airport express als router?

Is de expres dan geen vertragende factor?
Is er een meerwaarde van een extreme boven de T50?

Is hiernaast een extreem combo met timemachine nog van deze tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

nelizmastr

Goed wies kapot

Mozzzzke schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 00:05:
Vraagje: Zyxel T50 Tmobile router of Apple AirPort Extreme combo met airport express als router?

Is de expres dan geen vertragende factor?
Is er een meerwaarde van een extreme boven de T50?

Is hiernaast een extreem combo met timemachine nog van deze tijd?
Ja de express is sterk vertragend met zijn antieke Wifi 4 (802.11n).

Nee er is geen meerwaarde van een extreme als vervanger van de T50. Ik neem wel aan dat we het over de verticale Extreme van 2013 hebben en niet dat platte ding uit 2008.

Qua time machine ben je net zo goed bediend tegenwoordig met een Synology NAS, is bovendien veelzijdiger omdat je er meer op kunt zetten dan alleen time machine en het ding uit/in slaap kan als er geen back-up draait.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozzzzke
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17-08 14:10
nelizmastr schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:40:
[...]

Ja de express is sterk vertragend met zijn antieke Wifi 4 (802.11n).

Nee er is geen meerwaarde van een extreme als vervanger van de T50. Ik neem wel aan dat we het over de verticale Extreme van 2013 hebben en niet dat platte ding uit 2008.

Qua time machine ben je net zo goed bediend tegenwoordig met een Synology NAS, is bovendien veelzijdiger omdat je er meer op kunt zetten dan alleen time machine en het ding uit/in slaap kan als er geen back-up draait.
Ok Thanks. Ja het de verticale extreme idd. Dan zijn mijn vermoedens juist. Dank! 😀