Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een sms telefoonronde te maken voor +/- 20 mensen. Nu heb ik een smsje verstuurd naar 14 mensen en mtnsms geeft aan dat er nu 6 correct verstuurd zijn. De rest staat op status: send.

Weet iemand of de rest ook nog aan komt of is er een limiet naar het aantal mensen dat je tegelijk kunt sms'en?

Graag meer info want de site zelf is hier onduidelijk in.

Dankje ;)

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:26
Het kan zijn dat ze nog op send staan maar toch al aangekomen zijn...

Tenminste dat heb ik al eens gehad...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Topicstarter
Van de 14 zijn er 6 niet correct verstuurd. 1 daarvan zit in het buitenland (kan ik bergijpen) en 2 anderen weet ik niet van. (zullen de rekening wel niet betaald hebben :)

Ik vond toch dat het versturen niet erg snel gaat. Kan het zijn dat een gebruiker maar een x aantal smsjes per uur/dag mag versturen?

Wie weet hier meer over?????

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Je mag er maar 25 op een dag doen geloof ik. Maar kan ook 15 zijn. Ik heb het pas 1x gehad.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Je kan trouwens gewoon een nieuw account aanmaken....

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Kan ook zijn dat die mensen Dutchtone hebben..

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:07

Wokschotel

Op 6 wielen

Op dinsdag 04 september 2001 15:19 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
Kan ook zijn dat die mensen Dutchtone hebben..
En dan komen ze waarschijnlijk nooit aan. Of ze moeten een geporteerd nummer hebben, dan schijnt het soms wel te werken.

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
20 is volgens mij de limiet. Als ik het goed heb, mag je 20 SMS-jes per dag verzenden; maakt niet uit of het in een keer is, of 20 verschillende.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-03 11:50

Martijn02

/* No Comment */

Moet je ff in de faq van mtnsms kijken, je kan meer smsjes per dag verdienen door wat mensen aan te melden heb ik een keer gelezen.

Dat hij bij een aantal mensen niet aan kwam kan komen omdat de telefoon uit staat, of, en dat is waarschijnlijker, omadt die mensen een dutchtone telefoon hebben, en dutchtone laat tegenwoordig geen smsjes van het internet door.

• nicknicknick
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08-2022
Je hebt inderdaad een limiet. Ik dacht ook dat het er 25 per dag waren.
Maar in ieder geval: zodra je dat limiet hebt bereikt, komt er een melding daarvan, dat je laatste bericht niet kan worden verstuurd wegens het overschrijden van het limiet enzo. Tis dus niet zo dat ze op 'sent' blijven staan...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt! :)
Pagina: 1