Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digidoom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03 08:54
Hoi,

Kan er mij iemand vertellen wat nu juist de verschillen zijn tussen deze 2 types?
Ik vind maar weinig info over de SA.R920SS en veel conflicterende info.
Zo zou deze een titanium behuizing hebben en de SM-R920NZ dan een aluminium behuizing ?
Maar op bol staat dan weer dat de SA een aluminium behuizing heeft en op menig site staat dat de SM ook een titanium behuizing heeft.
En op sommige sites is de SA 45 mm. Op andere sites weer 46 mm...
Ik begin er grijs haar van te krijgen. Nog meer dan dat ik al heb ! >:)
En op tweakers vind ik dit model al helemaal niet terug.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Samsung gebruikt voor alle watch modellen tot nu toe de SM prefix, dus de SA modellen zijn mogelijk neppers of eigen nummers van verkopers, of aftermarket aanpassingen door verkopers.
Meest betrouwbare bron is Samsung zelf. Heb je SA modellen op hun website gevonden? Zo niet zou ik er vandaan wegblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:28

wiz

Connecting the world

Al gecheckt bij Samsung zelf? Samsung brengt eigenlijk bij elke generatie wel een special edition uit. Deze zijn dan niet voor de Mediamarkten en Coolblues bedoeld, maar voor de echte (online) juweliers en sieradenwinkels. Komen in de regel ook in een Special Edition box. Op de foto's zag ik ook het Samsung logo op de sluiting van de band staan. Ik denk gewoon dat de SA.R920SS dus ook zo'n commerciële variant is ...

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022