"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
heb ik ook
kan alleen 2 repen gebruiken (muskin)
zet ik de derde erbij boem
kan alleen 2 repen gebruiken (muskin)
zet ik de derde erbij boem
Verwijderd
Gebruik je dan doublesided of single sided ram?
Ik heb gehoord dat dat wel eens problemen op kan leveren!
Ik heb gehoord dat dat wel eens problemen op kan leveren!
Heb hetzelfde gehad, mijn pc startte niet eens op met 3 reepjes, en met alle afhankelijk van elkaar ging het perfect. Ook een geheugentest gedraaid met alle modules, ook perfect. Daarom heb ik nu dus 387mb en geen 512.
Mmm, op mijn KT7-Raid werkt 2x 128MB PC133 en 1x 256MB PC133 gewoon hoor! Het gaat hier merkloos geheugen van Paradigit.
Weet je wel zeker dat al die reepjes wel lekker zijn?
Weet je wel zeker dat al die reepjes wel lekker zijn?
Ik heb wel es 3 x 128 Mb op m'n Abit KT7-RAID gehad, ik merkte er niks vreemds aan.
Hier nog nooit 3x Mushkin dimm erin gehad, heb er 1x 128 MB + 1x 256 MB Mushkin inzitten. Dat geeft geen problemen.
Heb een keer geprobeerd ander geheugen erlangs te zetten omdat ik dat nog ergens had liggen dat gaf geen problemen.
Heb een keer geprobeerd ander geheugen erlangs te zetten omdat ik dat nog ergens had liggen dat gaf geen problemen.
[AbC]
Verwijderd
Probeer eens:
Dimm 1 : 256MB Dimm
Dimm 2 : 128MB Dimm
Dimm 3 : 128MB Dimm
En dan nog even het bios resetten mbv de Jumper en daarna bios instellen, ( NIET meteen memory op Turbo en cas2 zetten)
En en en , werkt het??????
Dimm 1 : 256MB Dimm
Dimm 2 : 128MB Dimm
Dimm 3 : 128MB Dimm
En dan nog even het bios resetten mbv de Jumper en daarna bios instellen, ( NIET meteen memory op Turbo en cas2 zetten)
En en en , werkt het??????
Verwijderd
Bij de advanced chipset in de bios ook de memory drive strenth op high zetten..??
En eventueel de IO spanning bij de CPU op 3.50 of 3.60 zetten.
En eventueel de IO spanning bij de CPU op 3.50 of 3.60 zetten.
Zo, ik zal eens even aan de gang gaan.Als er iets tussen zit dat werkt, horen jullie het als eerste!
/Bij het weggetje/ Ja het is Rammstein "buck dich" 1998 family falues tour in boston
/Bij het weggetje/ Ja het is Rammstein "buck dich" 1998 family falues tour in boston
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
kan me nog herinneren dat je in 1 bepaald slot geen dubbel of single sided dimms mag zetten.
ik had er pas ook last van toen in 2*256 en 1*256 in wou zetten. bleef gewoon 512. heb er maar 128 uitgehaald. Windows ME word helemaal gek met meer dan 512 en ik heb er toch niks aan...
als je het ffe in een andere volgorde erin zit moet het wel werken
ik had er pas ook last van toen in 2*256 en 1*256 in wou zetten. bleef gewoon 512. heb er maar 128 uitgehaald. Windows ME word helemaal gek met meer dan 512 en ik heb er toch niks aan...
als je het ffe in een andere volgorde erin zit moet het wel werken
jaha het geheugen werkt nu goed. Net ff flashpoint gedaan en "normaal" crasht ie dan zeeer snel. Maarnu niet.
volgorde: 0:256 1:128 2:128
en het werkt
helaas heeft net m'n spiksplinternieuwe LG915FT de geest gegeven!!! stomme helpdesk etc.werkt alleen door de week. Iedereen weet toch dat die dingen alleen in het weekend kapot gaan!!
volgorde: 0:256 1:128 2:128
en het werkt
helaas heeft net m'n spiksplinternieuwe LG915FT de geest gegeven!!! stomme helpdesk etc.werkt alleen door de week. Iedereen weet toch dat die dingen alleen in het weekend kapot gaan!!
Pagina: 1