Voor een jubileum heb ik een cadeaubon ontvangen van een bekende cadeaubon leverancier die aan te kopen is bij mening tabakspeciaalzaak en postkantoor in Nederland. Het betreft een bon van 600 euro.
Het betreffende platform adverteert met honderden aangesloten hotels in Europa. Mooi dachten wij, tijd voor een weekje weg naar een grote hoofdstad in Europa.
Op de website van de leverancier kun je een voucher aanschaffen voor een specifiek hotel die dan voor X nachten met of zonder ontbijt geldig zou moeten zijn.
Tot mijn grote verbazing lijkt dit misleidende reclame te zijn.
De klanten"service" van de bonnenleverancier blijft alleen maar herhalen dat ik dan maar een ander hotel moet proberen maar daar ben ik ondertussen wel klaar mee omdat dat tot niks leidt.
Volgens mij is het geleverde product non-conform. De claims op hun website zijn onwaar. Ze zijn hiervoor ook al eens eerder op hun vingers getikt door de ACM, maar dit heeft duidelijk niet tot verbetering geleidt.
Welke opties heb ik om de 600 euro alsnog nuttig in te zetten?
Het betreffende platform adverteert met honderden aangesloten hotels in Europa. Mooi dachten wij, tijd voor een weekje weg naar een grote hoofdstad in Europa.
Op de website van de leverancier kun je een voucher aanschaffen voor een specifiek hotel die dan voor X nachten met of zonder ontbijt geldig zou moeten zijn.
Tot mijn grote verbazing lijkt dit misleidende reclame te zijn.
- Hotels reageren niet op je mail als je aangeeft een voucher te hebben en graag zou willen reserveren.
- Hotels stellen ongelofelijk eisen (alleen voor verblijven op maandag, alleen tijdens bepaalde maanden etc). Die eisen zijn niet gecommuniceerd bij het platform van de cadeaubonnen organisatie.
- Hotels claimen dat ze geen plek hebben voor reserveringen van de betreffende leverancier, terwijl er voldoende kamers te boeken zijn via hun eigen website.
De klanten"service" van de bonnenleverancier blijft alleen maar herhalen dat ik dan maar een ander hotel moet proberen maar daar ben ik ondertussen wel klaar mee omdat dat tot niks leidt.
Volgens mij is het geleverde product non-conform. De claims op hun website zijn onwaar. Ze zijn hiervoor ook al eens eerder op hun vingers getikt door de ACM, maar dit heeft duidelijk niet tot verbetering geleidt.
Welke opties heb ik om de 600 euro alsnog nuttig in te zetten?