ik heb vanavond vanochtend(7:57) geen internet meer heb de laaste tijd wel vaker dat het hele tijd weg is meer mensen met dit probleem???
chello he
vanaf 20 uur down tot 10 uur vanachtend
vanaf 20 uur down tot 10 uur vanachtend
kunnen we iets minder algemeen praten?
welke provider?
ps
ik had gister met chello ff storing
vanochtend om 8 uur nog online geweest
welke provider?
ps
ik had gister met chello ff storing
vanochtend om 8 uur nog online geweest
Vast wel ja 
Maar zonder verdere informatie kunnen wij weinig he
Provider?????,
Computer specs?????
enz
enz
Maar zonder verdere informatie kunnen wij weinig he
Provider?????,
Computer specs?????
enz
enz
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
Chello, ik zit op LAN dus heb internet via PC van mijn broer (die heeft dus ook een internet...)
Mijn broer draait WIn2k Ad Server
kabel modem knippert RD heeeel soms en CD staat hele tijd aan(COM21 Modem)en de Pwr natuurlijk ook
Mijn broer draait WIn2k Ad Server
kabel modem knippert RD heeeel soms en CD staat hele tijd aan(COM21 Modem)en de Pwr natuurlijk ook
Je moest eens weten hoe vaak inet er bij mij uitligt: Minstens 10x per dag, meestal maar 1 minuut lang, maar wel heel irritant. Ik stuur steeds mailtjes naar Chello, maar die reageren ook niet.
K*T Chello!
K*T Chello!
alweer? teering waar betaal je dan voor?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Nou, da's toevallig. Ik wordt er ook helemaal schijt ziek van 
Ik heb chello al twee keer gebeld en twee keer gemaild. Het laatste mailtje was niet echt vrolijk BTW. Daarom zal ik ook nog wel geen bericht terug hebben gehad.
Het probleem is echt hetzelfde. Het RF lampje blijft knipperen. Dit kan 10 min zijn maar ook een paar uur. ik neem aan dat jullie ook allemaal een COM21 modem hebben?
Ik heb chello al twee keer gebeld en twee keer gemaild. Het laatste mailtje was niet echt vrolijk BTW. Daarom zal ik ook nog wel geen bericht terug hebben gehad.
Het probleem is echt hetzelfde. Het RF lampje blijft knipperen. Dit kan 10 min zijn maar ook een paar uur. ik neem aan dat jullie ook allemaal een COM21 modem hebben?
Eat right. Stay fit. Die anyway.
welk nummer moet ik eigelijk bellen doe ik dat nu meteen(ookal schiet je er nix mee op...)
Jep idd, RF lampje blijft knipperen of zelfs helemaal brandenOp vrijdag 31 augustus 2001 12:51 schreef Fox-Web het volgende:
Nou, da's toevallig. Ik wordt er ook helemaal schijt ziek van
Heb al vanaf januari chello, pas 2x 1 dag storing gehad.Op vrijdag 31 augustus 2001 12:48 schreef het_beest het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak inet er bij mij uitligt: Minstens 10x per dag, meestal maar 1 minuut lang, maar wel heel irritant. Ik stuur steeds mailtjes naar Chello, maar die reageren ook niet.
K*T Chello!
Verder nooit geen problemen
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Verwijderd
Ik hoor wel vaker dat het internet stuk is jah...Op vrijdag 31 augustus 2001 12:45 schreef TgF het volgende:
Hmm, mischien ligt internet plat![]()
pffff...
Idd, bij mij is dat dus ook het geval. En de laatste tijd gebeurt dat erruug vaak. Ik heb ook COM21 dus, De lui met die terayon modems schijnen nergens last van te hebben.Op vrijdag 31 augustus 2001 12:51 schreef Fox-Web het volgende:
Zou dit dan een landelijk Chello probleem zijn? Welke regio wonen jullie?
Dat had ik ook ja. Ik had echt niks te klagen. Tot vanaf de vakantie. Nu is het echt een ramp! Als je ze belt krijg je niemand aan de lijn... Als je mailt krijg je terug dat ze zich verontschuldigen en dat je toch maar moet bellen. Hoe verdien je je geld.... Ik ga ook zo'n 0900 lijk beginnen. Daar is pas geld in te verdienen.Op vrijdag 31 augustus 2001 12:58 schreef Rocky het volgende:
[..]
Heb al vanaf januari chello, pas 2x 1 dag storing gehad.
Verder nooit geen problemen
Gelderland regio ArnhemOp vrijdag 31 augustus 2001 13:01 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Idd, bij mij is dat dus ook het geval. En de laatste tijd gebeurt dat erruug vaak. Ik heb ook COM21 dus, De lui met die terayon modems schijnen nergens last van te hebben.
Zou dit dan een landelijk Chello probleem zijn? Welke regio wonen jullie?
Ik regio Noord-Friesland maar geloof dat wij ook op de servers van Arnhem aangesloten zitten.Op vrijdag 31 augustus 2001 13:03 schreef Fox-Web het volgende:
[..]
Gelderland regio Arnhem
Dat kan het probleem wel eens zijn jah. In arnhem zelf hebben ze problemen met de proxy. Dus waarom zou het hele zooitje niet op z'n gat liggen. Als het nog langer duurt en ik krijg mail terug, ga ik ze elke dag bestoken met mailtjes. Kijken of het nieuwe klantensysteem op berekend is waar ze 3 september mee gaan werken!
En waar is hierOp vrijdag 31 augustus 2001 13:14 schreef mafiasven het volgende:
hier chello zoals gewoonlijk no probs
gokje chello gebied (rond eindhoven)
edit:
foutje
foutje
Proxy gebruik ik niet, nog nooit gebruikt. Op de 1 of andere manier heb ik daar nooit zoveel vertrouwen inOp vrijdag 31 augustus 2001 13:11 schreef Fox-Web het volgende:
Dat kan het probleem wel eens zijn jah. In arnhem zelf hebben ze problemen met de proxy. Dus waarom zou het hele zooitje niet op z'n gat liggen.
Maar misschien liggen de problemen wel idd op de servers in Arnhem en daar zijn nogal wat mensen in Nederland op aangesloten.
Zou je hem trouwens niet keihard op een andere server in Nederland kunnen configgen?
Proxy gebruik je altijd. Alleen jij laat IE zelf naar zijn instellingen zoeken. Op een andere server gaan zitten wil niet. Dat laat je gateway in je wijk niet door. (Zo houden ze de packets in één gebied en krijg je geen loze packets in een ander segment) Niet dat dat de snelheid van chello er op vooruit gaat...Op vrijdag 31 augustus 2001 13:20 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Proxy gebruik ik niet, nog nooit gebruikt. Op de 1 of andere manier heb ik daar nooit zoveel vertrouwen in
Maar misschien liggen de problemen wel idd op de servers in Arnhem en daar zijn nogal wat mensen in Nederland op aangesloten.
Zou je hem trouwens niet keihard op een andere server in Nederland kunnen configgen?
Pagina: 1