Topics van nieuwe accounts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Real
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Met enige regelmaat worden er accounts aangemaakt om slechts één vraag te stellen.

Het zou handig zijn als er naast de avatar of username ook een indicatie staat van de leeftijd van een account (1 dag, 1 week, 1 maand, 1 jaar, 10 jaar etc.)

Je kunt dit uiteraard zelf opzoeken in het profiel bij een account, maar naast de username in het forum zou volgens mij handig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12:48
Wat voegt dat toe dan? Je wilt de vraag beantwoorden of niet, de leeftijd van het account lijkt me niet belangrijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
Maakt dat iets uit dan?

Iemand die 1 dag zijn account heeft hoeft toch niet anders te behandeld worden dan iemand met een account van 10 jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

*knip*. Dit voegt niks toe.

[ Voor 88% gewijzigd door rens-br op 10-02-2023 12:20 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat kun je al zien als je op het pijltje naast de gebruikersnaam klikt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJTDjPmScpLt7yd0TJw964rG20Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JQZyeElXahLqmTcJhNSpMBzA.png?f=user_large

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco-Peters
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 18-08-2023
Als je wilt dat Tweakers ophoudt met bestaan lijkt mij dit een goede maatregel: mensen gaan dan wel naar Facebook, om in een van de vele groepen hun vraag te stellen. Internet gebruikers allerlei beperkingen opleggen is echt iets van 20 jaar geleden ofzo....

Een half forum vol spammen, omdat je anders geen toegang krijgt tegen het algemene deel van het forum. Ik denk dat jongeren dan gauw weer op TikTok hun tijd geen verdoen, inplaats een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter-rm
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:57
wat mij dan ook ergert is dat er na de openingspost vaak een hele tijd geen reactie meer is van de TS, terwijl er doorgaans toch wel een behoorlijk aantal reacties te zien is

[ Voor 26% gewijzigd door peter-rm op 10-02-2023 19:54 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:53

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hoort er gewoon bij. Alle maatregelen die ik tot nu toe in 23 jaar tweakers heb horen zeggen zijn erger dan de kwaal.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:24
Ik had heeeeel lang geleden een computer probleem en dat gepost op HWI. Werd goed geholpen en ben toen blijven hangen.

Daarna naar Tweakers omdat het wat vriendelijker daar werd.

Soms blijven de nieuwe posters terugkomen en worden daarna normale bezoekers.

Ik zou zelf liever een leeftijd zien bij de gebruikers. Dan kan je de reactie wat meer op waarde inschatten. Maar daar ging het onderwerp niet over.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Pagina: 1