CTX VL950T

Pagina: 1
Acties:

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01
Dit is een 19 " monitor voor fl 702,98. Nou vraag ik mij af of het wat is.
Misschien dat iemand 'm kent en zijn ervaringen erover wil kwijt wil.

Ik weet dat veel mensen liever een "goede" 17" dan een "matige" 19" kopen maar ik wil niet zoveel uitgeven aan een 19" en als ik een 17" wil kopen wil ik ook niet meer dan 400 a 500 uitgeven.

Ik heb hier een 17" lifetech van de aldi staan die ik voor 429 gekocht heb en die bevalt ook prima, hij is alleen te klein :P. Ik heb soortgelijke Ilyama's en een Philips 107S gezien die niet beter beeld gaven dus ik vertik het om voor een merknaam te betalen als dat niet nodig is.

Dus als iemand de monitor kent graag een reactie en anders eventueel een andere 19" in de zelfde prijsklasse.

THX

P.S. ik heb het andere lopende 19" topic gezien maar daar is het besteedbare bedrag groter en kwam deze niet aan bod.

• Lynx
iemand die de CTX kent?

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
heb dan wel geen super l33t 17"/19" monitor, maar goed. Ik heb dus een 15" CTX, werkt goed hoor! helder en scherp beeld. Beter/scherper dan de meeste grotere monitoren die ik heb gezien. Dus CTX is zeker wel degelijk, en het is ook al een oud bedrijf dus ik neem aan dat ze wel ervaring hebben. Ken me nog een CTX monitor herinneren in de tijd dat de 286 "SUPER" was :)

fotoblog

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik werk al 6 jaar met een 19" CTX
Ben er heel tevreden over, maar ik moet er bij zeggen dat ik ook niet echt vergelijkingsmateriaal heb..monitoren op mijn werk zijn in ieder geval niet beter..

• Lynx
Nu nog iemand die de CTX VL950T heeft??!!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Op zaterdag 01 september 2001 17:35 schreef [TLT]Lynx het volgende:
Nu nog iemand die de CTX VL950T heeft??!!
Jup, ik heb em al bijna 1.5 jaar, en hij bevalt prima! :) Ik draai 1152x864@100Hz, lekker scherp beeldje.

#

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:08
www.lebox.nl

je moet ze even mailen dat je overal de DELL P991 voor hfl 800 kan krijgen :)

dan krijg je hem voor 800 piek inc. verzendkostten *D

is 19" trinitron, dus PLAT :9

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:12
al geprobeerd dan? denk dat je het ook moet bewijzen dan!

Verwijderd

Ik kan een ding zeggen over CTX en dat is TOP MONITOREN. Ik heb pas mijn Belinea in geruilt voor een CTX ex950f en dat is echt een fantastisch goede monitor.

Zeker voor de prijs zal ik hem zeker niet laten staan.

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:31
ik vind hem maar zuigen denk ik ( heb ook een VL950T )

kleuren zijn niet echt Super ECHT VAAG kan iemand misschien al zijn instellingen posten?

Beeld Verspringt steeds als je van resolutie verandert

bv. ik start CS op en huppa 15 cm verandert ik zet het goed en ik ik sluit pc af kom ik weer in windows jeej weer 2 cm versprongen en in cs ook weer 10 cm ofso

mijn monitor word bTW over 3 dagen opgehaald en omgewisseld voor nieuwe VL950T
Pagina: 1