Mijn vraag
Ik heb hulp nodig bij het kiezen van de juiste behuizing en of het daarna allemaal wel gaat passen. Ook zou ik graag hulp willen hebben bij het selecteren van een goed setje geheugen van 2 x 16GB. Ook welke voeding ik nodig zou hebben.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Heb een 1 x 1080p monitor en een 1 x 1440p monitor, game op het grotere scherm en tweede is voor dingen opzoeken, of voor Discord gebruik tijdens gamen. Ik heb bij het samenstellen van de huidige onderdelen ruimte overgehouden voor als ik wil overstappen naar een andere monitor setup.
Ik doe ook wat fotobewerking in RAW en daarna toucheren in Adobe.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hieronder heb ik een lijstje met onderdelen die ik graag zou willen gebruiken.
Ik heb hulp nodig bij het kiezen van de juiste behuizing en of het daarna allemaal wel gaat passen. Ook zou ik graag hulp willen hebben bij het selecteren van een goed setje geheugen van 2 x 16GB. Ook welke voeding ik nodig zou hebben.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Heb een 1 x 1080p monitor en een 1 x 1440p monitor, game op het grotere scherm en tweede is voor dingen opzoeken, of voor Discord gebruik tijdens gamen. Ik heb bij het samenstellen van de huidige onderdelen ruimte overgehouden voor als ik wil overstappen naar een andere monitor setup.
Ik doe ook wat fotobewerking in RAW en daarna toucheren in Adobe.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hieronder heb ik een lijstje met onderdelen die ik graag zou willen gebruiken.
- ASUS TUF Gaming X670
- AMD Ryzen 9 7900X
- ASUS TUF 4090 OC
- Noctua DH.15 CHROMAX Black[/i]