Transport Port of Rotterdam naar huisadres

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardButler
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 31-03-2023
Goedemorgen,
Ik ben via AliBaba bezig om een aantal producten te importeren. Ik heb nu een kosten overzicht van de producten + transport naar Port of Rotterdam + inklaring + BTW. Alleen zoek ik nog een transporteur die van Port of Rotterdam naar een huisadres kan leveren.

Weet iemand transport bedrijven die dit kunnen? De goederen worden geleverd in multiplex kratten (glas). En wegen behoorlijk wat, dus een goeie steekwegen + vrachtwagen is wel nodig. Zwaarste is 250kg.

Iemand hier ervaring mee? Of een advies voor een bepaalde transporteur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:50
Dat zal zo'n beetje iedere vrachtvervoerder wel moeten kunnen, mits de documentatie op orde is.
Ik zou gewoon eens contact opnemen met wat vrachtvervoerders in jouw regio om te kijken war zij daar voor rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:17

Perkouw

Moderator General Chat
Tip; op Tweakers verwachten we iets meer eigen inzet dan alleen het dumpen van je vraag. Grote kans als je de topicstart wat uitbreid dat je hier wat meer respons op kan verwachten!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 217290

uhmm ik neem aan dat je dit zakelijk doet, maar als transport je grootste vraag is zou ik die deal snel afblazen... want je hebt veel lastigere vragen eerst te beantwoorden zoals product aansprakelijkheid, transport verzekering etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Wat @Dennism zegt
Elke transporteur kan je helpen, en als die dat niet kan, kan die je wel helpen om een te vinden die dat kan.

en als het zakelijk is, zoals @Anoniem: 217290 zegt, dan heb je wel grotere problemen dan dit kleinigheidje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:52
Dat regel je toch op voorhand....??
Google "transporteur" zou ik zeggen. Zijn er zat, van koerier tot 18mtr trailer...

Vaak genoeg transport geregeld voor m'n werk, je kan desnoods ook een halve trailer vragen (combinatie rit).

Je zegt huisadres, heb je bij wel opslag..?

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Pagina: 1