Vraag

• BasV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-02 09:57
Dag allen, met googelen kom ik er niet uit, omdat Google steeds 'denkt' dat ik algemene synchronisatie wil tussen mijn telefoon en pc, maar daar gaat het niet (precies) om. Synchronisatie van gegevens gaat prima, maar van meldingen niet: Ik wil graag dat een melding op mijn Samsung A52S verdwijnt als ik via mijn laptop actie heb ondernomen.

Ik krijg bijvoorbeeld op mijn A52S in de meldingenbalk Die open ik dan op mijn laptop, ik lees 'm daar en verwijder 'm. Dan zou ik graag willen dat Android dat ook doorkrijgt en dan de melding verwijdert van mijn meldingenbalk. Ik weet dat het moet kunnen, want mijn vorige telefoon (andere Android-versie?) kon het ook.

Het gaat niet alleen om mail (Gmail en Outlook), maar ook om taken via Todoist, meldingen van PostNL, etc. Het lijkt dus generiek in Android te zitten. Misschien is het wel een beveiligingsfeature die communicatie beperkt en in een bepaalde Android-versie is geïntroduceerd?

Weet iemand een oplossing? Veel dank alvast!

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@BasV hoe krijg je deze meldingen nu binnen op je laptop? Wat gebruik je daarvoor of heb je daarvoor ingesteld?

• BasV
@rens-br Bijv. Ik krijg op mijn laptop in teams een chatbericht. Die melding krijg ik ook op mijn telefoon. Als ik het chatbericht op mijn laptop beantwoord of open, dan blijft de melding op mijn telefoon staan. Is er een instelling waardoor de melding op de telefoon dan verdwijnt?

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 26-03 15:29
Dit is een bekend probleem bij Teams: https://feedbackportal.mi...4e-ec11-a819-0022484f395d

• BasV
@RepareerDroid Thnx voor je reactie!! Dan is het een Microsoft breed probleem, want ik heb het ook met outlook.
Met whatsapp heb ik het namelijk niet. Als ik daar op mijn laptop een actie die, dan verdwijnt de actie op mijn telefoon.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee