Ik zoek een?
Ik heb zo'n 1,5 jaar geleden een nieuwe pc gekocht omdat ik de videokaart prijzen toen nog behoorlijk hoog vond en voorlopig geen tijd had om te gamen op mijn nieuwe pc heb ik toen een goedkopere videokaart met wat minder goede specs gekocht. Deze wil ik nu upgrade zodat ik weer wat meer kan gaan gamen onder andere Kerbal Space Program 2 dat binnen kort uitkomt. Met de upgrade wil ik vloeiend kunnen gamen op 1080p.
Wat is je budget?
Ik wil voor de upgrade max €500,- uitgeven. Nog wat minder is helemaal mooi meegenomen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifiek merk of product typen in mijn hoofd. In de recente Videokaart BBG lees wel de AMD Radeon's een wat betere prijs kwaliteit verhouding hebben dan de NVIDIA kaarten. Ik heb zelf dan ook gekeken naar een RX 6600 of een RX6700XT
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige systeem waar ik de videokaart in wil bouwen.
Als monitor heb ik 2 ACER NITRO VG240YBMIIX in gebruik.
Ik zou graag van jullie wat voors of tegens horen om voor een RX6600 of RX6700XT te gaan, is bv het prijs verschil van een RX6700XT het waard samen met prestaties van de rest van mijn systeem? Of zijn er andere alternatieven de moeite waard om in overweging te nemen?
Ik heb zo'n 1,5 jaar geleden een nieuwe pc gekocht omdat ik de videokaart prijzen toen nog behoorlijk hoog vond en voorlopig geen tijd had om te gamen op mijn nieuwe pc heb ik toen een goedkopere videokaart met wat minder goede specs gekocht. Deze wil ik nu upgrade zodat ik weer wat meer kan gaan gamen onder andere Kerbal Space Program 2 dat binnen kort uitkomt. Met de upgrade wil ik vloeiend kunnen gamen op 1080p.
Wat is je budget?
Ik wil voor de upgrade max €500,- uitgeven. Nog wat minder is helemaal mooi meegenomen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifiek merk of product typen in mijn hoofd. In de recente Videokaart BBG lees wel de AMD Radeon's een wat betere prijs kwaliteit verhouding hebben dan de NVIDIA kaarten. Ik heb zelf dan ook gekeken naar een RX 6600 of een RX6700XT
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige systeem waar ik de videokaart in wil bouwen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 178,- | € 178,- |
1 | Moederborden | MSI B550-A PRO | € 127,80 | € 127,80 |
1 | Videokaarten | ASUS Phoenix GeForce GT 1030 OC edition 2GB GDDR5 | € 109,- | € 109,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon M25-W Zwart | € 76,- | € 76,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 88,35 | € 88,35 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 80,80 | € 80,80 |
1 | Optische drives | Lite-On IHAS124 | € 16,22 | € 16,22 |
1 | Voedingen | MSI MPG A650GF | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 512GB | € 40,- | € 40,- |
Totaal | € 954,07 |
Als monitor heb ik 2 ACER NITRO VG240YBMIIX in gebruik.
Ik zou graag van jullie wat voors of tegens horen om voor een RX6600 of RX6700XT te gaan, is bv het prijs verschil van een RX6700XT het waard samen met prestaties van de rest van mijn systeem? Of zijn er andere alternatieven de moeite waard om in overweging te nemen?