Toon posts:

Delta glasvezel iptv problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 894 views

Vraag

• Taximan114
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-03 20:42
Mijn vraag
...
Beste heb op telefoon iptv pro app
Op tv smart iptv app.
Op ziggo werkte alles perfect.
Heb nu glasvezel van delta met nokia Nokia XS-2426G-B box
Als ik de kabel om zet van ziggo na delta doet tv kijken het niet meer.
Zelfde Op wifi via mobiel
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
iptv pro
Smart iptv
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... instelling aanpassen.

Alle reacties

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:57
En dit zijn legale streams die je hier probeert te kijken?

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:50
Ik zou de aanbieder even contacteren. Je ip-adres is veranderd, wellicht komt het daardoor.

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:38
markisoke schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 16:32:
En dit zijn legale streams die je hier probeert te kijken?
En waarom is dit relevant?? Wat een onzin en topicvervuiling altijd.

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:57
Incognitum schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:02:
[...]

Omdat volgens de Tweakers huisregels:
7. Het aanzetten tot, aanmoedigen van en blijk geven van illegale activiteit zijn nadrukkelijk verboden op Tweakers. Berichten over het verkrijgen of beschikbaar stellen van illegale kopieën van software, muziek en films worden verwijderd en kunnen leiden tot een ban. Het downloaden van muziek en films is sinds april 2014 illegaal in Nederland. Ook het kraken van beveiligingen is niet legaal. Neem bij grijs gebied eerst even contact met ons op.
Niet is toegestaan dus, en dit er alles van weg heeft dat dit niet helemaal kosher is.

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:36
Spasm schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 16:34:
Ik zou de aanbieder even contacteren. Je ip-adres is veranderd, wellicht komt het daardoor.
Dit inderdaad, je hebt kans dat de iptv provider daar alarm op slaat.

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:50
Ik zie de TS geen blijk geven van illegale activiteit. Aanmoedigen of aanzetten al helemaal niet.

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst

• Taximan114
Oh sorry. Ben mij van geen kwaad bewust.
Heb gewoon betaald voor de apps.
Zowel op telefoon en tv.
Heb abbo op de tv stations
Nogmaals sorry hiervoor anders.
M
V.g.

• Incognitum
Taximan114 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:45:
Oh sorry. Ben mij van geen kwaad bewust.
Heb gewoon betaald voor de apps.
Zowel op telefoon en tv.
Heb abbo op de tv stations
Nogmaals sorry hiervoor anders.
M
V.g.
Je hoeft je nergens voor te excuseren. Je geeft nergens aan dat het illegale streams zijn en daarbij nogmaals is het totaal niet relevant. Er worden aannames gedaan en aannames zijn ‘dodelijk’.

Kun je eens een alternatieve dns proberen om te kijken of dit werkt?

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07:02
Geen oplossing, maar je bent niet de enige... Misschien helpt het je iets:
https://caiway.gebruikers...?thread_id=2351&pid=25806

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

• Taximan114
Beste
Echt bedankt
Heb 3 verschillende dns geprobeerd
Origineel is leeg
Heb 1.1.1.1 geprobeerd
8.8.8.8 ook
Beide werken niet.
Nogmaals ben chauffeur
Zelden thuis. Daarom alternatief voor onderweg gezocht gebruik 1 a 2 dagen die dingen.
Vind echt zonde elke maand euro's weg te gooien

• Blaffeh
Ik heb een iptv abo en Delta fiber. Hier werkt dat gewoon, moet wel zeggen dat ik nextdns gebruik, maar ik weet vrijwel zeker dat het met de standaard dns servers van Delta ook wel werkt.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:34
Incognitum schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:02:
[...]

Zoals @markisoke al aan geeft, illegale zaken zijn tegen de huisregels. Dit forum gaat al geruime tijd mee en er is altijd heel voorzichtig omgegaan met downloads en warez vroeger. Van kazaa tot limewire tot torrents etc, er werden nooit tips gegeven. De laatste jaren zijn er veel vage kastjes en abonnementen in omloop met een tv aanbod uit tientallen landen incl betaalde film, sport en *ahum* natuurkanalen, dit is niet veel anders dan illegale downloads van vroeger.

De tv aanbieders van wie deze streams gepikt worden betalen rechten voor de geboden content en ervaren oneerlijke concurrentie van iptv netwerken. Buiten NLziet, Canaldigitaal, TV Vlaanderen en diens Franstalige zusterbedrijven ken ik geen legale aanbieders van iptv in de Benelux. Doorgaans als er onduidelijkheid is over de iptv aanbieder betreft het een illegaal aanbod. Uiteraard weten veel tweakers dat dit bestaat en zullen er ook een hoop gebruikers hier een dergelijk abonnement gebruiken. Het is alleen niet toegestaan om mensen er hier verder mee op weg te helpen, daarom dat sommigen hier wat duidelijkheid vragen om problemen te voorkomen, zo raar is dat toch niet?

• Taximan114
beste echt bedankt voor het meedenken,
de oplossing was heel simpel mail gestuurd reset en opgelost.

*knip*. Dit mag echt wat minder bot de volgende keer.

[Voor 50% gewijzigd door rens-br op 13-02-2023 09:18]

• Blaffeh
Fijn dat het is opgelost!

IPTV zit in het verdomhoekje terwijl er hier volop topics zijn over spotnet, spotweb, sonarr, radarr, bazarr, usenet providers etc.

Ik vind dat toch wel een beetje vreemd. Maar goed, misschien zie ik iets over het hoofd.

• Andros
Blaffeh schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 10:49:
Fijn dat het is opgelost!

IPTV zit in het verdomhoekje terwijl er hier volop topics zijn over spotnet, spotweb, sonarr, radarr, bazarr, usenet providers etc.

Ik vind dat toch wel een beetje vreemd. Maar goed, misschien zie ik iets over het hoofd.
Je mist inderdaad een aantal zaken. Spotnet, usenet, sonarr, plex etc zijn enkel tools en software die perfect legaal zijn. Gebruikers delen data met andere gebruikers, dat daar soms *kuch* intellectueel eigendom van een ander op te vinden is ligt niet aan de tools.

In het geval van iptv neem je doorgaans een dienst af van een streaming provider, het is geen gebruiker deelt met anderen systeem. Daarom dat mensen in dit topic ook vragen naar welke provider er gebruikt wordt. Voor zover mij bekend is er geen legale iptv dienst via dit soort apps beschikbaar die eigen filmpjes en tv stream terwijl er wel legale content te vinden is op de door jou genoemde tools. We gaan uit van de goede bedoelingen van de mens en dat is met iptv erg lastig te verantwoorden. Juridische kafka uiteraard maar er is een verschil :) .

Vergeet overigens niet dat deze site nog niet zo lang geleden onderdeel is geworden van DPG Media, een groot mediabedrijf dat zelf ook tv zenders en streaming diensten bezit. Het is dan niet uit te leggen dat mensen elkaar gaan helpen op hun eigen platforms met illegale tv en streaming diensten die oneerlijk met hun eigen producten concurreren.

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Andros schreef op zondag 12 februari 2023 @ 07:40:
[...]

Je mist inderdaad een aantal zaken. Spotnet, usenet, sonarr, plex etc zijn enkel tools en software die perfect legaal zijn. Gebruikers delen data met andere gebruikers, dat daar soms *kuch* intellectueel eigendom van een ander op te vinden is ligt niet aan de tools.
Jij mist dan dat Smart IPTV en IPTV Pro ook volledig legale programma's zijn. Je kan het namelijk gebruiken om publieke streams die beschikbaar zijn via het internet met die app af te spelen zonder naar de site te gaan

Dat deze misbruikt worden om "kuch" om illegaal te streamen van diverse aanbieders ligt niet aan de tools

• Andros
RCBL schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:18:
[...]

Jij mist dan dat Smart IPTV en IPTV Pro ook volledig legale programma's zijn. Je kan het namelijk gebruiken om publieke streams die beschikbaar zijn via het internet met die app af te spelen zonder naar de site te gaan

Dat deze misbruikt worden om "kuch" om illegaal te streamen van diverse aanbieders ligt niet aan de tools
Klopt. Echter vraagt @Taximan114 waarom zijn IPTV niet werkt en geeft alleen aan dat hij twee verschillende apps gebruikt en dat het niet meer werkt sinds nieuwe provider. De eerste vraag die vervolgens gesteld wordt is om welke provider het gaat, de apps lijken immers te werken dus de legale tools zijn in orde. Het probleem lag in deze wel degelijk bij de iptv provider die verder nooit genoemd is. Als de iptv app uberhaupt niet zou opstarten op apparaat x en op apparaat y wel kun je discussiëren wat de oorzaak kan zijn om het verder op te lossen. En zoals aangegeven, deze site is ook flink veranderd sinds commerciële overnames, dat wordt hier nog wel eens vergeten.

• Incognitum
Andros schreef op zondag 12 februari 2023 @ 07:40:
[...]
Voor zover mij bekend is er geen legale iptv dienst via dit soort apps beschikbaar die eigen filmpjes en tv stream terwijl er wel legale content te vinden is op de door jou genoemde tools. We gaan uit van de goede bedoelingen van de mens en dat is met iptv erg lastig te verantwoorden. Juridische kafka uiteraard maar er is een verschil :) .
https://www.vpngids.nl/unblock/streaming/wat-is-iptv/

Geen legale IPTV? Volgens mij zijn er genoeg legale mogelijkheden. Maar goed, dat hier tegenwoordig met meerdere maten wordt gemeten is duidelijk.

Maar nogmaals, de aannames en het continu vragen naar ‘illegaliteit’ door ‘gewone’ gebruikers irriteert behoorlijk. Laat dat fijn aan de ‘moderators’ over, die zijn er tenslotte voor.

Daarnaast kan ik ook de aanname doen dat Spotnet, Spotweb en noem ze maar op gebruikt wordt voor legale dingen. Maar kom op, we weten allemaal dat 99% het gebruikt voor andere zaken, hoor je toch ook niemand over.

• Blaffeh
Met als aanvulling dat usenet providers bewust adverteren met hun binaries retentie ;)

Ik kan je zo een aantal screenshots maken van posts op Spotweb waarvan DPG niet zo blij wordt.

[Voor 38% gewijzigd door Blaffeh op 12-02-2023 14:51]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien het probleem van de TS is opgelost en het nu alleen verder offtopic gaat, doe ik een slotje op dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee