Beste,
Komende vrijdag heb ik een bezichtiging voor een huis. Deze afspraak is via de telefoon gemaakt. Daarbij wat gegevens gegeven van mijn nummer, mailadres en naam. Gewoon de normale gegevens voor zo'n afspraak (wat ik gewend ben).
Krijg ik onderstaande mail:
Nu heb ik wel meer bezichtigingen gehad maar nooit dat er een account voor mij werd aangemaakt. Is dit normaal of zoek ik hier teveel achter? Ik vind het persoonlijk een beetje vreemde gang op deze manier. Ik heb het account nog niet geactiveerd maar er staat informatie achter die website die wel van belang is namelijk de brochure en info over het huis. Had naar mijn inziens ook prima via de mail verstuurd kunnen worden. Biedingen gaan blijkbaar ook via de website.
Voordat ik gelijk naar de verkoopmakelaar stap om er wat van te zeggen en de kans op het huisje daardoor mogelijk verkleind wordt wilde ik het eerst voorleggen aan jullie.
Komende vrijdag heb ik een bezichtiging voor een huis. Deze afspraak is via de telefoon gemaakt. Daarbij wat gegevens gegeven van mijn nummer, mailadres en naam. Gewoon de normale gegevens voor zo'n afspraak (wat ik gewend ben).
Krijg ik onderstaande mail:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Geachte heer ****************, Je hebt op [DATUM,TIJD] een bezichtiging van de woning aan de [HET HUIS]. Om je voor te bereiden op de bezichtiging van de woning aan de [HET HUIS] heeft [DE VERKOOPMAKELAAR]. een Move.nl account voor je aangemaakt. Via Move.nl kun je alle informatie en documenten rondom de bezichtiging van [HET HUIS] digitaal inzien. Je kunt inloggen met je e-mailadres: [MIJN MAILADRES] Je hoeft alleen nog je account te activeren: account activeren Binnen je Move.nl account kun je ten behoeve van de bezichtiging van de woning onder andere de volgende zaken inzien en delen met de makelaar: Informatie over jouw bezichtiging terugvinden Documenten downloaden die [DE VERKOOPMAKELAAR] voor je klaargezet heeft Jouw eigen gegevens wijzigen of aanvullen Contactgegevens inzien van de verkopende makelaar Een online bieding voor deze woning doorgeven aan de verkopende makelaar Kijk voor meer informatie op Move.nl. Of neem contact op met [DE VERKOOPMAKELAAR] voor vragen over het gebruik of over getoonde informatie. We wensen je een fijne bezichtiging! |
Nu heb ik wel meer bezichtigingen gehad maar nooit dat er een account voor mij werd aangemaakt. Is dit normaal of zoek ik hier teveel achter? Ik vind het persoonlijk een beetje vreemde gang op deze manier. Ik heb het account nog niet geactiveerd maar er staat informatie achter die website die wel van belang is namelijk de brochure en info over het huis. Had naar mijn inziens ook prima via de mail verstuurd kunnen worden. Biedingen gaan blijkbaar ook via de website.
Voordat ik gelijk naar de verkoopmakelaar stap om er wat van te zeggen en de kans op het huisje daardoor mogelijk verkleind wordt wilde ik het eerst voorleggen aan jullie.