.NET - TransIP API

Pagina: 1
Acties:
  • 490 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironheart
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 09:47
Hoi,

Ik probeer via .NET een app te bouwen die DNS records aan kan maken bij TransIP maar ik kom nog niet heel erg ver. Ik begrijp dat ik gebruik moet maken van hun REST API link.
De interface is klaar, nu de code nog. Ik heb dit al wel werkend gehad via php maar begrijp niet zo goed hoe ik een call moet maken middels .NET een voorbeeld zou heel fijn zijn. Iemand een idee? Thanks alvast!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emile
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 07-07 16:23
*snip* Zeg dan niks en die gewoon een topicreport :/

[ Voor 78% gewijzigd door RobIII op 09-02-2023 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:43
Je kunt zelf een Client bouwen doormiddel van de HttpClient. Dan stuur je een GET/POST en Serialzeer en Deserializeer je de requests en ben je klaar. Je zult wellicht wat Headers moeten zetten of misschien zelfs een OAuth flow moeten implementeren.

Als ik google op 'TransIp nuget' of 'TransIp github' kom ik ook verschillende packages tegen die het een en ander al voor je gedaan hebben. Daar zou je zelf wel mee uit de voeten moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
De vragen die er staan wanneer je een nieuw topic opent staan er niet voor niets.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Neem even onze Quickstart door om te lezen wat we hier verwachten van een topic.

Having said that: kijk eens naar de talloze REST libraries die je leven een stuk makkelijker maken. Ik kan Refit aanraden.

Mocht je een nieuw topic openen, hou dan even voorgenoemde quickstart in je achterhoofd :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.