Toon posts:

Reviewen van videogames vaak niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-03 16:21
Als Tweaker wil ik graag nieuwe videogames reviewen en reviews van mede tweakers lezen.

Nieuwe games zijn gewoonlijk nog niet als product aangemaakt op tweakers, waardoor ze niet te selecteren zijn om te reviewen..

Overwegingen:
Game reviews leveren meer bezoekers op en interessante content. Vooral bij nieuwe games waarvan nog maar weinig content online te vinden is.

Game reviews verrijken eventuele frontpage artikelen over een game of game uitgever doordat deze automatisch gelinkt kunnen worden. Hierdoor blijven bezoekers ook iets langer op de sites (seo).

Het forum bied ook deze optie, maar maakt het lastig om een review te vinden tussen alle andere vermeldingen en wordt grotendeels genegeerd door zoekmachines.

Etc.

Voorbeeld: hifi-rush
Hi-fi Rush stond zelfs op 26-01 op de frontpage maar is ook nog niet aangemaakt als product en dus niet te reviewen.

Disclaimer:
Mogelijk kijk ik erover heen, ondanks dat ik al wat jaartjes op tweakers zit merk ik soms dat ik maar een klein deel van de site echt gebruik en hierdoor soms functies totaal mis (zoals de kortgeleden opgeheven blog dat ik pas ontdekte toen ik las dat hij opgeven ging worden).

[Voor 22% gewijzigd door 2green op 09-02-2023 11:34]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Je kan eventueel via https://tweakers.net/pricewatch/addproduct zelf een product aan de PW toevoegen, dan staat die er, meestal, binnen een paar dagen in.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-03 16:21
Yorinn schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:45:
Je kan eventueel via https://tweakers.net/pricewatch/addproduct zelf een product aan de PW toevoegen, dan staat die er, meestal, binnen een paar dagen in.
Thanks, dit wist ik nog niet. Zal dit eerdaags eens bekijken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee