Iphone mp3 toevoegen aan de Muziek-app zonder iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceesvb
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-07-2024
Hallo,
Heb vanmiddag met de nieuwe 'Intel Unison'-app een mp3 overgezet van mijn pc naar mijn iphone.
Vraag: hoe krijg ik die vervolgens in de iphone-Muziek-app?
Zonder iTunes?
Iets soortgelijks?: ik zou ook een adres-export-bestandje kunnen overzetten, maar hoe krijg ik dat vervolgens in de contacten-app??
Iets met synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:02
Waar staat het op je iPhone? In Bestanden? Open het bestand dan eens, wat gebeurt er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceesvb
Idd in Bestanden.
Als ik daar op klik zie ik met de mp3 links beneden; Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CgMnKmOI0Thc3MCUuQGeHL4ddWE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tGzCFzaYjyHU5mJ7cdPLDYSd.png?f=fotoalbum_large

Met wel apps op de iphone, maar niet de Muziek-app

[ Voor 6% gewijzigd door ceesvb op 09-02-2023 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:02
Een snelle Google actie biedt meerdere opties, de meeste via 3rd party tools waar ik echt geen ervaring mee heb maar misschien kan je hier iets in vinden: https://www.wikihow.com/P...our-iPhone-Without-iTunes
Stapje terug... de iPhone is opgezet zodat je via iTunes alles wat je wilt kan overzetten, synchroniseren enzovoorts. Je geeft niet aan waarom je deze niet wilt gebruiken maar mijn advies is simpelweg: installeer iTunes en lees de handleiding eens door. Scheelt een hoop kopzorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceesvb
Hallo, ik raakte geïnteresseerd in Intel Unison, omdat iTunes op zijn laatste benen zou lopen en mijn pc in staat blijkt om deze intel-app te handelen.
Ik vind het leuk, om muziek op mijn pc te downloaden van YT, maar die wil ik dan ook in de Muziek-app op mijn iphone.
Ik kijk gewoon verder.
Bedankt voor je reacties en
vrgr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 21:58
ceesvb schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:41:
omdat iTunes op zijn laatste benen zou lopen
Omdat Apple iTunes op Windows gaat vervangen door een losse app

is nu nog een preview dus bevat bugs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:24
FoneTool (Windows) doet het kunstje wel goed, dan verschijnt de muziek gewoon op de iPhone in de muziek-app.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 09-02-2023 13:12 ]

Pagina: 1