Toon posts:

Vloerverwarming en dan eventueel later nieuwe keuken

Pagina: 1
Acties:

• florf
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23-03 20:08
Mijn vloer is aan vernieuwing toe, en zit te overwegen om het er allemaal uit te trekken omdat ik mijn huidige vloer niet mooi vind ook. Destijds was de parketvloer over een andere houten vloer heen gelegd. Wat vloerisolatie ook moeilijk maakt nu.

Dus dan trek ik het er allemaal uit, en dan isolatie aanbrengen + gelijk een nieuwe vloer + water vloerverwarming.

Maar 1 probleem, keuken is binnenkort misschien ook een keer aan vernieuwing toe.. Het is een open keuken die in de woonkamer loopt. Heb niet veel zin om dat gelijk te doen, want dan ben je ook weer 10k+ aan kwijt. Is het super onhandig omdat later nog te doen? Stel ik wil een wat groter kook eiland oid. Of misschien juist kleiner.

• martijn v o
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:04
Volgens mij maakt dat niet uit, maar dat ligt natuurlijk wel aan wat voor vloer je hebt en de oude vorm en nieuwe vorm van de keuken.

Wij hebben het ook in die volgorde gedaan, maar dat kwam doordat de keuken niet snel leverbaar was (of eigenlijk de apparatuur).

Als je de oude vloer kunt slopen en de oude keuken kunt laten staan, dan sleuven fraisen (of iets anders) en een nieuwe vloer kunt aanbrengen ben je klaar. Dan moet de nieuwe keuken op de positie komen van de oude keuken of groter zijn. De poten zijn stelbaar dus wat hoogte in de vloer kunnen ze opvangen. Dat de keuken dan een stukje over de vloerverwarming staat is geen probleem.

Als de keuken kleiner wordt of op een andere positie komt dan gaat het niet, of je ziet de latere wijzigingen terug in de vloer.

PV Output 12*suntech 325wp met Enphase IQ7+ op zuid-oost 116 en 45 graad. WP Panasonic J serie 5kw. Gasloos sinds juni 2021

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee