sluiten

Uitnodiging online gebruikerstest

We zijn op zoek naar deelnemers voor een leuke online gebruikerstest. Voor de test zoeken we gebruikers die veel gebruik maken van Pricewatch en het forum. Het interview duurt ongeveer 45 minuten en voor je deelname krijg je €40,- vergoeding.

Heb je op vrijdag 14 april tijd om mee te doen (tussen 9:00 en 17:00)? Meld je dan aan en wellicht zien we je snel!

Aanmelden

Toon posts:

Portrait mode video's

Pagina: 1
Acties:

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:17
Ik volg jullie YouTube kanaal op de Apple TV via de Youtube app. Het valt me op dat jullie steeds vaker verticaal/porttrait mode video's er tussen staan. Dat is geen gezicht, eerlijk gezegd. Kunnen die niet voortaan in landscape, dat kijkt een stuk prettiger.

Verder niets dan lof over jullie video's, ik kijk ze graag.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Janser.
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 29-03 15:39

Janser.

Socialmediaredacteur
Goeiemorgen @BeQuietAndDrive !

Dit zijn YouTube Shorts. De video's van maximaal 60 seconden zijn vaak stukjes uit langere video's zoals de podcast of behind the scenes. Shorts kunnen alleen in portrait geplaatst worden aangezien deze feed is gemaakt voor mobile gebruikers van de YouTube app. 😅

Voor kijkers via de televisie is dit inderdaad net 90 graden de verkeerde kant op. Ook maakt YouTube het voor ons niet mogelijk om Shorts onzichtbaar te maken voor de abonnementsfeed. Als het goed is kun je (zodra je zo'n short ziet) aangeven dat je hem niet wil zien, hierdoor zou YouTube ze voor jou naarmate van tijd moeten negeren.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:17
Thanks, dat kende ik helemaal niet. Wel gek dat het bronmateriaal landscape kan zijn, en dan een kort stukje daarvan lullig uitgesneden wordt.

Ik zal eens kijken of er mogelijkheden zijn op AppleTV om ze uit de feed te weren inderdaad. Had ik me nog niet al te veel in verdiept.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee