Toon posts:

Verticaal filmen canon eos 100d icm crane m2 crane m2

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• cracktor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-02 15:02
Mijn vraag
Hoi, ik zoek een manier om met een canon eos 100d en zhiyun crane m2 verticaal te filmen

Relevante software en hardware die ik gebruik
ik zie allemaal hulpstukken maar weet niet welke ik moet hebben

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
horizontaal filmen lukt wel, zoek dus iets, liefst in Nederland te koop waarmee ik de camera verticaal kan monteren

Alle reacties

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:03

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zoiets moet gewoon werken toch? Een van de eerste hits op Google bij het zoeken op "Zhiyun m2 crane vertical mounting plate". https://www.electrobest.n...ndheld-gimbal-stabilizer/

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• cracktor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-02 15:02
SnoeiKoei schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:22:
Zoiets moet gewoon werken toch? Een van de eerste hits op Google bij het zoeken op "Zhiyun m2 crane vertical mounting plate". https://www.electrobest.n...ndheld-gimbal-stabilizer/
Cool ik van bestellen dankjewel

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:55
Ik zou zeggen zoiets:

Zit er geen handleiding bij dat ding waar dit in staat? Wat staat daar in over deze optie?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee