Ik zou graag zien dat ik ipv ieder keer mijn 2FA uit te moeten schakelen, en dan weer alle YubiKeys moet toevoege, als ik een nieuwe YubiKey krijg, gewoon de optie heb er steeds 1 toe te voegen. Zoals op veel websites het geval is. Nu moet ik eerst 2FA uitzetten, en daarna aan zetten om ze op alle YubiKeys opnieuw te configureren.
Ik zie zo dus ook niet WAT mijn 2FA methodeS zijn. En welke Keys ik gekoppeld heb.
Kunnen jullie dit niet aanpassen? Dit is erg bijzonder. Bij veel andere sites kan ik gewoon Keys toevoegen zonder eerst alles opnieuw in te moeten stellen.
Graag jullie mening hierover.
Ook ondersteunen jullie alleen 6 cijferige Time Based PassCodes, ipv de aanraakmogelijkheid van Yubikey.
Deze kun je beveiligen met een Pin. Je hebt dan dus:
Username
Password
Pincode Yubikey
Yuibkey aanraken.
Just my thoughts......tnx.
Ik zie zo dus ook niet WAT mijn 2FA methodeS zijn. En welke Keys ik gekoppeld heb.
Kunnen jullie dit niet aanpassen? Dit is erg bijzonder. Bij veel andere sites kan ik gewoon Keys toevoegen zonder eerst alles opnieuw in te moeten stellen.
Graag jullie mening hierover.
Ook ondersteunen jullie alleen 6 cijferige Time Based PassCodes, ipv de aanraakmogelijkheid van Yubikey.
Deze kun je beveiligen met een Pin. Je hebt dan dus:
Username
Password
Pincode Yubikey
Yuibkey aanraken.
Just my thoughts......tnx.