Ik heb nog een vast contract tot 8 maart 2023. Op 2 november kregen we de sleutel van onze nieuwe woning. Op 5 december was de overdracht van de oude woning. Budget Energie hebben we mee laten verhuizen. Toch zie ik nu dat voor het nieuwe adres andere (hogere) tarieven gelden dan voor de oude woning. Aangezien een contract persoonsgebonden is, is dat m.i. niet juist.
Voor dat ik ga bellen met BE wil ik graag wat munitie hebben. Weet iemand hoe dit zit? We hebben namelijk geen enkele aankondiging gehad van deze wijziging. Drie dagen terug wel een aankondiging dat na 8 maart er andere tarieven gaan gelden, maar dat is logisch. Op basis daarvan eens gaan kijken wat het verschil precies is en zodoende ook de verschillende tarieven ontdekt.
/f/image/hrX0oWSXE4ixs4VsmpCppk5J.png?f=fotoalbum_large)
Voor dat ik ga bellen met BE wil ik graag wat munitie hebben. Weet iemand hoe dit zit? We hebben namelijk geen enkele aankondiging gehad van deze wijziging. Drie dagen terug wel een aankondiging dat na 8 maart er andere tarieven gaan gelden, maar dat is logisch. Op basis daarvan eens gaan kijken wat het verschil precies is en zodoende ook de verschillende tarieven ontdekt.
/f/image/hrX0oWSXE4ixs4VsmpCppk5J.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hV4WHYAphm1TIkpuqVUUGErT.png?f=fotoalbum_large)