Ik heb onlangs op een dealer dag (zie topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/216859/1?limit=25)
de kasten van Antec eens bekeken. Best mooi, vind ik. (Ik heb het hier dus over de grote kasten (die bij Chieftec de "Dragon" series genoemd worden denk ik) full tower, met een deurtje vooran. Dan kan ik me pa beletten me nieuwe Plexwriter niet te gebruiken
. Zitten al heel veel plaatsen in voor fan's, en de verkoper wist me te vertellen dat het uit errug dik en stevig staal was (ik heb hem open gedaan en dat was zo) en ook dat er vanbinnen geen scherpe randen aan waren (was ook zo) Ook errug handig zijn die plastic rails die in de kast netjus zitten, heb nu ook een met rails en het is echt
als je zo'n ding moet vinden.
Wat ik wel leuk vind is dat ze over nix liegen, zie ander topic, daar was een
bezig over mobo's die P4 200Ghz compilant waren, terwijl het over een scrootding ging, testplankje dus, voor een Pentium 1 200Mhz. Ahh well...
Maar allez: nu ff terug ontopic:
1. Zijn ze handig voor LAN's? Ik heb ook me koffer maar toch... Heb ze gewogen en toch redelijk "zwaar". Heb ook nog een 21" monitor, zo'n oude van Nokia, is wel 90KG easy.
2. Dat deurtje, doen jullie dat altijd open en dicht als julllie je cd-rom gebruiken? Lijkt me wel onhandig maar ik zit met me stoel zo'n 2cm er dan van af, en als dat ding afbreekt is me pa
en ikke
.
de kasten van Antec eens bekeken. Best mooi, vind ik. (Ik heb het hier dus over de grote kasten (die bij Chieftec de "Dragon" series genoemd worden denk ik) full tower, met een deurtje vooran. Dan kan ik me pa beletten me nieuwe Plexwriter niet te gebruiken
Wat ik wel leuk vind is dat ze over nix liegen, zie ander topic, daar was een
Maar allez: nu ff terug ontopic:
1. Zijn ze handig voor LAN's? Ik heb ook me koffer maar toch... Heb ze gewogen en toch redelijk "zwaar". Heb ook nog een 21" monitor, zo'n oude van Nokia, is wel 90KG easy.
2. Dat deurtje, doen jullie dat altijd open en dicht als julllie je cd-rom gebruiken? Lijkt me wel onhandig maar ik zit met me stoel zo'n 2cm er dan van af, en als dat ding afbreekt is me pa