WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 10-02-2023 12:22)
Aangezien je de Easycontrol CT 200 moet beveiligen met een wachtwoord die ik natuurlijk was vergeten, moesten we deze resetten (paperclip aan de linkerkant) en konden we deze opnieuw installeren. Overigens is er op de bijgaande handleiding wel ruimte gemaakt om het wachtwoord op te schrijven.
Omdat ik het apparaat al op de website van Bosch had verwijderd in een poging het probleem op te lossen was ik bang dat alle instellingen en historische verbruiksgegevens verloren zouden zijn. Groot was mijn verbazing dat dit allemaal weer netjes in de app verscheen omdanks dat we de app hadden verwijderd voordat we deze opnieuw installeerden.Blijkbaar worden deze gegevens onder het serienummer van de Easycontrol toch op de server bewaard. Heel fijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Aziona op 10-02-2023 09:20 ]
WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz
Alle reacties
In plaats van een elektrisch kacheltje zou je ook de thermostaat kunnen omzeilen en de CV-ketel aan kunnen sturen door de poortjes van z'n aan/uit-schakeling te verbinden met een draadje. Dan staat hij wel de hele tijd aan natuurlijk, maar als je het vermogen van de CV laag instelt kun je dan nog wel een warm huis hebben zonder dat het een sauna wordt.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Aangezien je de Easycontrol CT 200 moet beveiligen met een wachtwoord die ik natuurlijk was vergeten, moesten we deze resetten (paperclip aan de linkerkant) en konden we deze opnieuw installeren. Overigens is er op de bijgaande handleiding wel ruimte gemaakt om het wachtwoord op te schrijven.
Omdat ik het apparaat al op de website van Bosch had verwijderd in een poging het probleem op te lossen was ik bang dat alle instellingen en historische verbruiksgegevens verloren zouden zijn. Groot was mijn verbazing dat dit allemaal weer netjes in de app verscheen omdanks dat we de app hadden verwijderd voordat we deze opnieuw installeerden.Blijkbaar worden deze gegevens onder het serienummer van de Easycontrol toch op de server bewaard. Heel fijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Aziona op 10-02-2023 09:20 ]
Hier hetzelfde probleem gehad eerder deze week. Gelukkig kwam ik er redelijk snel achter dat er een update was (die nog niet in mijn standaard update lijstje van de AppStore stond).Aziona schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:14:
Blijkbaar was er een app update geweest die geen contact meer met de server kon maken. Nadat Bosch een nieuwe app update ter beschikking had gesteld in de app store konden we een en ander weer opnieuw installeren.
Aangezien je de Easycontrol moet beveiligen met een wachtwoord die ik natuurlijk was vergeten, moesten we deze resetten (paperclip aan de linkerkant) en konden we deze opnieuw installeren.
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20