Sinds gistermiddag doet onze CV-ketel het niet meer omdat de Iphone app geen contact meer heeft met de Bosch Easycontrol CT 200 thermostaat. Vanochtend met Bosch gebeld en blijkbaar ligt de server eruit. Lijkt mij geen gewoon technisch probleem aangezien dit nu al langer dan een dag duurt. Wel slecht van Bosch dat ze dit bericht pas vanochtend op de website hebben geplaatst. Dat had mij gisteren een hoop gepruts gescheeld als ik het toe had geweten.
Helaas kunnen we de thermostaat ook niet handmatig bedienen want hij staat op een kinderslot, ook resetten werkt niet want daar is blijkbaar ook de server voor nodig. Bovendien hebben we ingesteld dat als hij onze telefoons niet ziet, dat dan de CV uitgaat: aangezien de app geen contact meer maakt met de server, denkt de Easycontrol dat we niet thuis zijn. Al met al is Murphy's Law hier van toepassing.
Bij de buren maar een electrisch kacheltje geleend.
Helaas kunnen we de thermostaat ook niet handmatig bedienen want hij staat op een kinderslot, ook resetten werkt niet want daar is blijkbaar ook de server voor nodig. Bovendien hebben we ingesteld dat als hij onze telefoons niet ziet, dat dan de CV uitgaat: aangezien de app geen contact meer maakt met de server, denkt de Easycontrol dat we niet thuis zijn. Al met al is Murphy's Law hier van toepassing.
Bij de buren maar een electrisch kacheltje geleend.