Voor mijn vader ben ik op zoek naar een te bouwen desktop systeem voor videobewerking. Het gaat om vakantiefilms van max 1080p. Ik ben niet helemaal meer thuis in de laatste ontwikkelingen vandaar dit topic.
Minimaal dient de pc te bevatten:
- SSD kaart 1 TB
- Uitbreidingsslot voor extra intern geheugen
- Uitbreidingsslot voor opslagruimte
- Opslagruimte minimaal 2 TB
- Bluetooth
- Windows 11 Home
Het budget voor de desktop is 1000-1500 euro.
Daarnaast ben ik nog op zoek naar een kwalitatief goed beeldscherm. Het gaat om een 27 inch scherm met een minimale schermresolutie van 3840x2160. Indien er goede boxjes inzitten zou dit top zijn, maar hoeft niet perse.
Hier zoek is het budget tussen de 200-500 euro. Hangt ook een beetje af van de prijs van de desktop.
Het idee is dat ik hem zelf in elkaar ga zetten.
De wens is dat de pc voor een flink aantal jaren weer mee kan, maar ik verwacht dat dat geen probleem moet zijn. Ik heb zelf in het verleden een BBG Desktop Game PC aangeschaft en die doet nog prima zijn werk na al die jaren.
Minimaal dient de pc te bevatten:
- SSD kaart 1 TB
- Uitbreidingsslot voor extra intern geheugen
- Uitbreidingsslot voor opslagruimte
- Opslagruimte minimaal 2 TB
- Bluetooth
- Windows 11 Home
Het budget voor de desktop is 1000-1500 euro.
Daarnaast ben ik nog op zoek naar een kwalitatief goed beeldscherm. Het gaat om een 27 inch scherm met een minimale schermresolutie van 3840x2160. Indien er goede boxjes inzitten zou dit top zijn, maar hoeft niet perse.
Hier zoek is het budget tussen de 200-500 euro. Hangt ook een beetje af van de prijs van de desktop.
Het idee is dat ik hem zelf in elkaar ga zetten.
De wens is dat de pc voor een flink aantal jaren weer mee kan, maar ik verwacht dat dat geen probleem moet zijn. Ik heb zelf in het verleden een BBG Desktop Game PC aangeschaft en die doet nog prima zijn werk na al die jaren.