Hé, ik heb niet kunnen vinden of het al eens geopperd is, en het is wellicht niet het 'hotste' stuk elektronica, maar ik had verwacht dat ik bij Tweakers papiervernietigers (paper shredders) zou kunnen vergelijken, en ik was een beetje verbaasd dat dat niet het geval was.
Er staan wel enkele producten op pricewatch, o.a. van ACCO en Fellowes, maar die staan onder "Unsorted", waardoor je niet makkelijk kan zien wat je alternatieven zijn. Ook zou het handig zijn als je daarin kon filteren onder DIN beveiligingsniveau, wat het kan shredden, invoercapaciteit, enzovoorts. Coolblue heeft bijvoorbeeld wel een dergelijke categorie op hun website.
Een ideetje dat voor mij ontzettend handig was geweest - iets om te overwegen
Er staan wel enkele producten op pricewatch, o.a. van ACCO en Fellowes, maar die staan onder "Unsorted", waardoor je niet makkelijk kan zien wat je alternatieven zijn. Ook zou het handig zijn als je daarin kon filteren onder DIN beveiligingsniveau, wat het kan shredden, invoercapaciteit, enzovoorts. Coolblue heeft bijvoorbeeld wel een dergelijke categorie op hun website.
Een ideetje dat voor mij ontzettend handig was geweest - iets om te overwegen