Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een nieuwe deurbel en beveiligings camera’s voor bij mij thuis, nu zie ik alleen de door de bomen het bos niet meer welke nou het beste is.
Ik heb nu een eufy deurbel met 2 eufy cams 3 met homebase 3 maar dit bevalt me totaal niet, traag, bel gaat soms veel later, geo functies werken slecht. Dus ik wil graag overstappen naar iets anders.
Nu heb ik alleen wel een aantal eisen: ook door de ervaring met Eufy.
- HomeKit integratie (zodat we homepods kunnen gebruiken als bel, en Apple TV pop up)
- liefste alles van 1 merk bel + camera’s
- abonnement vind ik geen probleem zolang het maar niet te gek word
Ik zoek dus een systeem wat samen werkt maar ook gewoon goed werkt.
Dat ik iets moet gebruiken als scrypted om het te koppelen aan HomeKit is tot daar aan toe maar standaard moet het ook gewoon draaien.
Wie weet de oplossing?
Alvast bedankt
Ik ben op zoek naar een nieuwe deurbel en beveiligings camera’s voor bij mij thuis, nu zie ik alleen de door de bomen het bos niet meer welke nou het beste is.
Ik heb nu een eufy deurbel met 2 eufy cams 3 met homebase 3 maar dit bevalt me totaal niet, traag, bel gaat soms veel later, geo functies werken slecht. Dus ik wil graag overstappen naar iets anders.
Nu heb ik alleen wel een aantal eisen: ook door de ervaring met Eufy.
- HomeKit integratie (zodat we homepods kunnen gebruiken als bel, en Apple TV pop up)
- liefste alles van 1 merk bel + camera’s
- abonnement vind ik geen probleem zolang het maar niet te gek word
Ik zoek dus een systeem wat samen werkt maar ook gewoon goed werkt.
Dat ik iets moet gebruiken als scrypted om het te koppelen aan HomeKit is tot daar aan toe maar standaard moet het ook gewoon draaien.
Wie weet de oplossing?
Alvast bedankt