Na een episch gevecht van twee uur om een HP printer geïnstalleerd te krijgen op mijn nieuwe laptop, heb ik het helemaal gehad met de rommel software die al mijn hele carrière meegeleverd wordt met HP printers, geschreven door een meute schoolverlaters.
Vroeger werkte ik meestal op Linux, nice & easy en werkt altijd prima. Nu door omstandigheden eens verplicht op Windows en de ervaring is niet ok.
De met HP meegeleverde scanner software is vreselijk, daar kan ik niks mee (kan niet eens opslaan als pdf) .
Vandaar mijn vraag, kan iemand me goeie freeware Windows scanner software aanraden? Dank!!!
Vroeger werkte ik meestal op Linux, nice & easy en werkt altijd prima. Nu door omstandigheden eens verplicht op Windows en de ervaring is niet ok.
De met HP meegeleverde scanner software is vreselijk, daar kan ik niks mee (kan niet eens opslaan als pdf) .
Vandaar mijn vraag, kan iemand me goeie freeware Windows scanner software aanraden? Dank!!!
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.