Toon posts:

files downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek vaak ftp's af voor films te downen maar die files kan je bijna niet downen met een download accelerator omdat ze na de bestandsnaam een spatiegebruiken ofzo iets?

als de bestandsnaam zeg maar e-cha.rar is staat er achter de laatste r van rar nog een space.

weet iemand hoe je die files kan downen met een download accelerator?

alvast bedankt!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Het zou wel mogelijk zijn maar dan moet je volgens mij alle namen handmatig gaan invoeren,
Volgens mij kan je gewoon beter downloaden met een programmatje als leech-ftp oid.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Om je ff uit de waan te halen: Download accelerators versnellen je download niet hoor, zoekt alleen de snelste server en bij een ftp kan dat meestal toch nu, dus kan je dus beter Leechftp gebruiken en dan meerder threads openen

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 01 september 2001 04:17 schreef ubermaestro het volgende:
Om je ff uit de waan te halen: Download accelerators versnellen je download niet hoor, zoekt alleen de snelste server en bij een ftp kan dat meestal toch nu, dus kan je dus beter Leechftp gebruiken en dan meerder threads openen
Klopt als een bus :)

(klopt een bus dan zo :? )