Toon posts:

Artifact enkel en alleen in GTA 5

Pagina: 1
Acties:

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:48
Ik heb hier op tweakers een 1080 Ti overgenomen die reparatie nodig had.
Het gekke is dat hij perfect werkt en scoort in benchmarks, maar in GTA 5 geeft hij artifacts. Dit vooral in het bovenste deel van het scherm.

Ik heb reeds verschillende BIOS'en getest met lagere MHz, en ook met Asus GPU Tweak III op 50% power limit, +95% GPU voltage, -128MHz op de core en -550MHz op geheugen blijft dit hetzelfde. Temp blijft op deze setting ook gewoon minder dan 60°C.

De koeler was reeds door iemand gedemonteerd want de garantiezegel is verbroken. Ik heb de koeler net zelf opnieuw eraf gehaald maar er is niets gek te zien. Met nieuwe koelkasta helaas ook geen verbetering.
Voorlopig heb ik nog geen andere games gevonden die problemen geven, al lijkt het mij gek dat het enkel en alleen bij GTA 5 problemen geeft. De verkoper had aangegeven dat hij videobewerking doet en dat de kaart daarbij problemen gaf.

Iemand nog een idee aan wat dit kan liggen?
Betreft trouwens een Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:01
Ik vraag me gelijk af wat voor problemen de verkoper ermee had.

[Voor 35% gewijzigd door freaky35 op 07-02-2023 18:55]

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:57
Misschien een glitch in gta5 qua driver? Al es een paar andere drivers getest?

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:45
Die kleren en armen is dat compressie artefact of driver?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee