Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caitlindeblock
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-02-2023
Dag iedereen,

Een kleine vraag. Vorig jaar is mijn iphone gestolen bij verkoop, dus er stond geen icloud meer op. De politie heeft de zaak geseponeerd. ik heb wel nog het serienummer en imei nummer. Kan ik nog iets doen of is de zaak echt verloren? Kan ik bv achterhalen welke provider er nu op zit? Ik zou echt heel graag mijn iphone terug hebben... :-(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emile
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16:40
Goed dat je aangifte gedaan hebt. Je zult niet de enige zijn met een aangifte van een gestolen iPhone. Ik vermoed dat er niets meer aan te doen is als de politie er verder niets mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caitlindeblock
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-02-2023
Nee dacht ik al, maar had eerlijk gezegd het vermoeden dat ze zelf niet goed wisten wat ze ermee moesten doen. Ik heb het adres van de persoon enzo en toch is er niets gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135360

Volgens mij kan je hem registreren op https://www.stopheling.nl

Wanneer iemand hem wil kopen komt hij daar tevoorschijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
caitlindeblock schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:54:
Dag iedereen,

Een kleine vraag. Vorig jaar is mijn iphone gestolen bij verkoop, dus er stond geen icloud meer op. De politie heeft de zaak geseponeerd. ik heb wel nog het serienummer en imei nummer. Kan ik nog iets doen of is de zaak echt verloren? Kan ik bv achterhalen welke provider er nu op zit? Ik zou echt heel graag mijn iphone terug hebben... :-(
Interessant hoe dit gegaan is, met een bekende truc? Het blijft natuurlijk vervelend, maar misschien kunnen mensen hier er wat van leren bij verkoop.

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 07-02-2023 17:09 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.