Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil alleen gamen en ik zou graag een aantal jaar vooruit willen gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 800 wil ik uitkomen. maar feedback is welkom!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord en een 1080P scherm met 75Hz is in bezit. wellicht later naar een hoge Hz monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een compleet systeem. maar ik weet niet of deze setup best voor mijn geld is. Ik had hiervoor nog geen ervaring met componenten. dus ik heb jullie feedback nodig!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD omdat het me meer aanspreek. buiten dat niks.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik moet Wi-Fi hebben. en het liefst zo zuinig en stil mogelijk. Lichten boeit me niet. ik wil een goede case om zo lang mogelijk door te gaan.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil graag kijken of ik niet beter een B450 moederbord kan gebruiken. ik zou graag 32 GB werkgeheugen willen? en een SSD die snel is dus met pci4. en dan ook nog videokaart er op. is deze case goed? of moet ik een andere..?
DAnk alvsat!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil alleen gamen en ik zou graag een aantal jaar vooruit willen gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 800 wil ik uitkomen. maar feedback is welkom!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord en een 1080P scherm met 75Hz is in bezit. wellicht later naar een hoge Hz monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een compleet systeem. maar ik weet niet of deze setup best voor mijn geld is. Ik had hiervoor nog geen ervaring met componenten. dus ik heb jullie feedback nodig!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD omdat het me meer aanspreek. buiten dat niks.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik moet Wi-Fi hebben. en het liefst zo zuinig en stil mogelijk. Lichten boeit me niet. ik wil een goede case om zo lang mogelijk door te gaan.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil graag kijken of ik niet beter een B450 moederbord kan gebruiken. ik zou graag 32 GB werkgeheugen willen? en een SSD die snel is dus met pci4. en dan ook nog videokaart er op. is deze case goed? of moet ik een andere..?
DAnk alvsat!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 143,17 | € 143,17 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE AX V2 | € 177,78 | € 177,78 |
1 | Videokaarten | Powercolor Fighter AMD Radeon RX 6600 8GB GDDR6 | € 259,- | € 259,- |
1 | Behuizingen | Aerocool Delta, 12cm black fan, acrylic side panel | € 43,79 | € 43,79 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 76,90 | € 76,90 |
1 | Solid state drives | Kingston NV2 1TB | € 53,84 | € 53,84 |
Totaal | € 784,38 |
[Voor 14% gewijzigd door Radio op 07-02-2023 15:16]