Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megjayrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-02 08:25
Na het overzetten van mijn Samsung J6 eind mei naar mijn nieuwe Samsung S20FE worden er 700 foto’s elke maand nog eens opnieuw bovenop de andere foto’s gezet. Het zijn alleen de foto’s die er op stonden op. het moment van overzetten. De foto’s daarna worden niet gedupliceerd.
Ik heb dit al eerder gevraagd maar ben er nu achter gekomen dat het juist die foto’s zijn die er tijdens het overzetten op stonden .
Dus ze zijn er inmiddels wel al 10x opnieuw bijgeplaatst.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:40
Synchroniseer je je foto's naar een cloud opslag? Dan alles daarheen synchroniseren (backup), en op de telefoon opschonen (in de synchroniseer functie zit ook een ruimte vrij maken optie waarmee je alles op de telefoon kunt verwijderen zonder dat het ook in de cloud wegraakt). Vanuit je computer dan naar de cloudopslag gaan en controleren of daar nog duplicaten zijn of niet. Als alles schoon is, kun je de foto's indien gewenst terug synchroniseren naar de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megjayrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-02 08:25
Dank je voor je reactie. Dit had ik inderdaad al eens geprobeerd. Maar toch elke maand of soms om de twee weken worden de foto’s s nachts (raar) weer bovenop de andere geplaatst.
Ik heb bij het overzetten van oude naar nieuwe gsm wel gewerkt met Smart Switch. En alleen die foto’s van toen worden erbij gezet. Ik heb van alles geprobeerd maar niets helpt.
Kan het te maken hebben met Smart Switch?