https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence
@CodeCaster De plaatjes die je daar ziet, zijn aan de hand van het populairste product. Hier zit caching in (geen idee hoe lang), dus het kan soms afwijken.
Dat gezegd hebbende, kunnen sommige plaatjes wel wat duidelijker. De afbeelding van het interne geheugen heb ik aangepast (de originele afbeeldingen van dat merk hebben helaas een zwarte achtergrond, gelukkig kon ik iets anders vinden) en ook het lelijke plaatje bij de DVD+R DL van Philips heeft een metamorfose ondergaan.
Plaatjes van smartphones en andere apparaten met een scherm, kunnen soms twijfelachtig zijn, hier kiezen we vrijwel altijd voor een afbeelding waar ook iets op het scherm wordt getoond, ipv een zwart vlak. Maar ik neem aan dat als je op een categorie genaamd "Smartphones" klikt je niet enorm teleurgesteld zal zijn dat je geen mooie maansverduisteringspics kan vinden
Dat gezegd hebbende, kunnen sommige plaatjes wel wat duidelijker. De afbeelding van het interne geheugen heb ik aangepast (de originele afbeeldingen van dat merk hebben helaas een zwarte achtergrond, gelukkig kon ik iets anders vinden) en ook het lelijke plaatje bij de DVD+R DL van Philips heeft een metamorfose ondergaan.
Plaatjes van smartphones en andere apparaten met een scherm, kunnen soms twijfelachtig zijn, hier kiezen we vrijwel altijd voor een afbeelding waar ook iets op het scherm wordt getoond, ipv een zwart vlak. Maar ik neem aan dat als je op een categorie genaamd "Smartphones" klikt je niet enorm teleurgesteld zal zijn dat je geen mooie maansverduisteringspics kan vinden

Bedankt!Glaanie schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:26:
Logisch, en ook zeker visueel aantrekkelijker.Plaatjes van smartphones en andere apparaten met een scherm, kunnen soms twijfelachtig zijn, hier kiezen we vrijwel altijd voor een afbeelding waar ook iets op het scherm wordt getoond, ipv een zwart vlak.
Dat begrijp ik, maar ik bedoel: dit overzicht is het eerste wat je ziet als je de Pricewatch bezoekt. Dan zou het wel fijn zijn als de afbeeldingen bepaalde eigenschappen hebben. Bijvoorbeeld: duidelijk, sprekend en aantrekkelijk zijn.Maar ik neem aan dat als je op een categorie genaamd "Smartphones" klikt je niet enorm teleurgesteld zal zijn dat je geen mooie maansverduisteringspics kan vinden
De plaatjes die je daar ziet, zijn aan de hand van het populairste product.
Als je naar een product op zoek bent, scan je eerst deze 15 plaatjes. Dan vind je niet wat je zoekt, dus gaat de teksten lezen (of drukt op Ctrl+F). Pas dan valt me op dat dit plaatje:
:fill(white):strip_exif()/f/image/fjk5SIVg2sDiFdFtwcLNXXI6.png?f=user_large)
Blijkbaar een smartphone moet voorstellen. En dat heb ik vaker gehad, bij verschillende categorieën. Dus wellicht wil je niet automatisch de eerste afbeelding van het populairste product, maar daar even een paar ogen overheen laten gaan.
https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence