Recentelijk ben ik erachter gekomen dat mijn waterkoeler al heel lang aan het lekken is. In mijn PC vond ik dikke klodders wit opgedroogd spul. Na het schoonmaken van mijn GPU werkt deze echt niet meer naar behoren. Hij gaat aan, de lichtjes branden en de ventilatortjes draaien, maar mijn beeld blijft zwart. Mijn PC lijkt dus wel te herkennen dat er iets is ingeplugd, maar het beeld blijft nog steeds zwart. Wat kan ik doen om het op te lossen?
...
GPU waar het om gaat: MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
...
Als ik de kabel in mijn interne GPU steek werkt het beeld wel naar behoren. Het ligt dus echt aan mijn GPU.
De GPU heb ik met isopropyl alcohol schoongemaakt. Er is alleen een beschermingsplaatje die er niet afkan en daaronder was wel wat koelvloeistof gekomen dat ik niet kan schoonmaken. Mijn PC werkte echter nog perfect voordat ik deze had uitgezet en mijn GPU had gereinigd. Ik ben bang dat ik met schoonmaken iets verkeerds heb gedaan. Graag hulp, want mijn kaart ziet er nog fris en goed uit en werkte tot een aantal dagen geleden nog gewoon perfect.
...
...
GPU waar het om gaat: MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
...
Als ik de kabel in mijn interne GPU steek werkt het beeld wel naar behoren. Het ligt dus echt aan mijn GPU.
De GPU heb ik met isopropyl alcohol schoongemaakt. Er is alleen een beschermingsplaatje die er niet afkan en daaronder was wel wat koelvloeistof gekomen dat ik niet kan schoonmaken. Mijn PC werkte echter nog perfect voordat ik deze had uitgezet en mijn GPU had gereinigd. Ik ben bang dat ik met schoonmaken iets verkeerds heb gedaan. Graag hulp, want mijn kaart ziet er nog fris en goed uit en werkte tot een aantal dagen geleden nog gewoon perfect.
...