Toon posts:

Ondertiteling uitzetten npo 1,2 en 3

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views

Vraag

• simonfeenstra
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-02 17:41
Mijn vraag
Mijn tv LG 42LM615S liep bij het aanzetten soms vast , en om dat te verhelpen moest ik hem spanningsloos doen daarna werkte het weer.
Om dit te verhelpen raden ze me aan om hem te resetten naar fabrieksinstellingen.
Na dit gedaan te hebben zit ik met een ander probleem en dat is dat op npo 1,2 en 3 ondertiteling aanwezig is.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle opties nagekeken maar kan het niet vinden.

Weet iemand van jullie de oplossing?

Alle reacties

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:05
Gebruik je de app van npo?

• simonfeenstra
Hallo Eskimoo.
Soms , maar dan doe ik dat via de computer.
Maar nu ik het zo intype denk ik aan de chromecast.
Die zit er nog wel in de usb.
Zal dat het wezen?

• simonfeenstra
Hallo Eskimoo.
Dit was het dus ook niet.
Maar ik heb het al voor mekaar.
Bij de keuze van de provider heb ik wat verandert.
Bedankt voor de hulp.

• simonfeenstra
Hallo Allemaal
Ik meende dat het opgelost was , maar het probleem is nog niet opgelost.
Iemand nog een suggestie?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Net als vorige topics loopt ook dit topic niet over van de eigen inzet en hoeveelheid gegeven informatie. Op welke manier ontvang je genoemde zenders? Losse decoder? CI-module? Kreten als "Bij de keuze van de provider heb ik wat verandert" maakt het ook niet duidelijker, wat heb je exact aangepast? Als een topic meer vragen dan antwoorden oplevert geeft het aan dat de Topic Start niet voldoende is. Ik adviseer een nieuw topic te openen en dan bovenstaande mee te nemen qua informatie.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee