• HartigeKaas
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-03 15:38
Gisteren een RX 7900XT van de webshop *snip* ontvangen. Ik verwacht bij het bestellen van een videokaart van rond de €1000 een compleet nieuwe.

Bij het openen van de verpakking bleek de seal van de zak waarin de videokaart zit verpakt al verbroken te zijn en zijn de gele sealstickers er vanaf geprobeerd te halen (resten zichtbaar). Bij het aantreffen van de videokaart zitten er vingerafdrukken op. Dit is duidelijk een kaart die al eens eerder in iemands handen is geweest en wellicht al flink is gebruikt. Daarnaast zit er geen enkel boekje of papiertje in de doos.

Wat heeft dit voor gevolgen voor de garantie? Heb ik nog recht op volledige fabrieksgarantie of wordt ik gezien bij de fabrikant als tweede eigenaar.

Ik zit eraan te denken om hem terug te sturen als hier nadelen aan zitten.
Wat zouden jullie mede-tweakers hiervan vinden?

[Voor 1% gewijzigd door br00ky op 07-02-2023 10:19]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb je al contact met ze opgenomen ..?

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-03 17:04

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Foto's van maken en naar de shop sturen.
Vragen om een passende oplossing / nieuw exemplaar....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Terugsturen onder Wet koop op afstand, het product voldoet niet aan je verwachtingen.
*snip*

[Voor 44% gewijzigd door br00ky op 07-02-2023 10:19]

• HenkEisjedies
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26
Ernemmer schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:16:
Terugsturen onder Wet koop op afstand, het product voldoet niet aan je verwachtingen.
*snip*
Dit. Waarom zou je het risico op een tweedehands kaart willen nemen.

[Voor 8% gewijzigd door br00ky op 07-02-2023 10:20]

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:23
HartigeKaas schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:00:
Gisteren een RX 7900XT van de webshop *snip* ontvangen. Ik verwacht bij het bestellen van een videokaart van rond de €1000 een compleet nieuwe.

Bij het openen van de verpakking bleek de seal van de zak waarin de videokaart zit verpakt al verbroken te zijn en zijn de gele sealstickers er vanaf geprobeerd te halen (resten zichtbaar). Bij het aantreffen van de videokaart zitten er vingerafdrukken op. Dit is duidelijk een kaart die al eens eerder in iemands handen is geweest en wellicht al flink is gebruikt. Daarnaast zit er geen enkel boekje of papiertje in de doos.

Wat heeft dit voor gevolgen voor de garantie? Heb ik nog recht op volledige fabrieksgarantie of wordt ik gezien bij de fabrikant als tweede eigenaar.

Garantie heb je bij de winkel. Je hebt het gekocht als nieuwe kaart bij de winkel, dus je hebt volledig recht op garantie.

Je zou contact kunnen opnemen met de winkel, en het verhaal uitleggen. Wellicht krijg je dan nog wat korting.

[Voor 0% gewijzigd door br00ky op 07-02-2023 10:20]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:36

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Schopje naar SF want dit is geen technische vraag. Verder de naam van de winkel uit de posts gehaald, want dat doet verder niet ter zake. Elke winkel in Nederland moet zich aan dezelfde regels houden.

• Ernemmer
  • Niet online
@HartigeKaas

Hierbij een linkje naar wat het herroepingsrecht is.
http://consumentenjurist....gsrecht-voor-consumenten/

• HartigeKaas
Bedankt voor jullie inzichten. Ik ga hem terugsturen tenzij ze met een gepaste vergoeding komen.

• Ernemmer
  • Niet online
HartigeKaas schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:25:
tenzij ze met een gepaste vergoeding komen.
Test 'm dan ook even goed (coilwhine en koeling ed.), hij is niet voor niks door de vorige koper teruggestuurd.

[Voor 8% gewijzigd door Ernemmer op 07-02-2023 10:31]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

HartigeKaas schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:00:
Gisteren een RX 7900XT van de webshop [mbr]*snip*[/] ontvangen. Ik verwacht bij het bestellen van een videokaart van rond de €1000 een compleet nieuwe.

Gewoon direct terugsturen, je hebt wettelijk 14 dagen bedenktijd. eerlijk gezegd had ik de doos niet eens verder opengemaakt. Vaak is retour binnen wettelijke bedenktijd op eigen kosten, kijk daar even goed naar.
Ik zou dan de kaart aangetekend en verzekerd opsturen en fotoś maken van hoe ontvangen, en ingepakt in goede stevige verpakking.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

HD7566 powered

Hackus schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:42:
[...]

Gewoon direct terugsturen, je hebt wettelijk 14 dagen bedenktijd. eerlijk gezegd had ik de doos niet eens verder opengemaakt. Vaak is retour binnen wettelijke bedenktijd op eigen kosten, kijk daar even goed naar.
Ik zou dan de kaart aangetekend en verzekerd opsturen en fotoś maken van hoe ontvangen, en ingepakt in goede stevige verpakking.
Omdat onder de WKOA het retour sturen op eigen kosten en risico is, zou ik het in deze situatie juist afraden om die weg te kiezen. Zo lang de winkel niet heeft geleverd wat er is besteld, zal ik aanraden om het vooral allemaal (kosten en risico) het probleem van de winkel te laten.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

dcm360 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:24:
[...]

Omdat onder de WKOA het retour sturen op eigen kosten en risico is, zou ik het in deze situatie juist afraden om die weg te kiezen. Zo lang de winkel niet heeft geleverd wat er is besteld, zal ik aanraden om het vooral allemaal (kosten en risico) het probleem van de winkel te laten.
Zo kun je het ook bekijken, maar of TS nog wel de GPU van deze verkoper wil is daar ook afhankelijk van.
kans dat ie weer een geretourneerde krijgt is ook aanwezig. aangezien er nogal verhalen de rondte gaan mbt nieuwe RX7900 series. edit: op een bedrag van 1000,- heb ik er wel 15,- voor over.

[Voor 4% gewijzigd door Hackus op 07-02-2023 11:59]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• HartigeKaas
De webshop biedt de mogelijkheid om hem te behouden met een tegemoetkoming van €30 met garantiebehoud. Of de mogelijkheid om hem gewoon retour te sturen. Nou moet ik zeggen dat 3% vergoeding van de aankoopprijs niet bepaald aantrekkelijk is en ik pas akkoord zou zijn gegaan met minimaal 10%. Terugsturen wordt het dus!

• mrveenie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:18
Dit is dus het nadeel van de WKOA als consument willen we dit allemaal hebben maar niet de keerzijde van de medaille meemaken.

De wetgeving kent de term nieuw niet en spreekt over conformiteit. Een product dat eerder is geopend en alleen geprobreerd mag onder WKOA worden terug gestuurd zonder waarde vermindering. Voor de verkoper ontstaat dan het dillema weer opnieuw verkopen met een geopende verpakking of als tweedekansje doorverkopen.

In de praktijk gaat 99% gewoon terug het vak in en alleen bij schade of andere gebreken komt het terecht in het tweedekansje hoek want het is gewoon keiharde business in de online verkoop.

Dus als consument moeten we of leren leven met dit soort situaties of we moeten de WKOA afschaffen / verzwakken. Een verkoper staat gewoon in zijn recht om een geopend product opnieuw te verkopen zolang deze niet in gebruik is genomen. Bij elektronica zoals videokaarten altijd een heikel punt helaas.

*kom nu niet aanzetten met coolblue en nog wat shops die een tweedekans hoek hebben daar vind je alleen de echt beschadigde producten terug een geopende verpakking komt bij hun net zo goed voor als je nieuwe producten koopt.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:26
mrveenie schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:54:
Dit is dus het nadeel van de WKOA als consument willen we dit allemaal hebben maar niet de keerzijde van de medaille meemaken.

De wetgeving kent de term nieuw niet en spreekt over conformiteit. Een product dat eerder is geopend en alleen geprobreerd mag onder WKOA worden terug gestuurd zonder waarde vermindering. Voor de verkoper ontstaat dan het dillema weer opnieuw verkopen met een geopende verpakking of als tweedekansje doorverkopen.

In de praktijk gaat 99% gewoon terug het vak in en alleen bij schade of andere gebreken komt het terecht in het tweedekansje hoek want het is gewoon keiharde business in de online verkoop.

Dus als consument moeten we of leren leven met dit soort situaties of we moeten de WKOA afschaffen / verzwakken. Een verkoper staat gewoon in zijn recht om een geopend product opnieuw te verkopen zolang deze niet in gebruik is genomen. Bij elektronica zoals videokaarten altijd een heikel punt helaas.

*kom nu niet aanzetten met coolblue en nog wat shops die een tweedekans hoek hebben daar vind je alleen de echt beschadigde producten terug een geopende verpakking komt bij hun net zo goed voor als je nieuwe producten koopt.
Puur een imago dingetje. Zelf ook vaak zat 'nieuwe' dingen gekocht bij coolblue die echt al eens geopend waren. ;)

• HartigeKaas

Ik ben het niet geheel met je eens. Videokaarten zijn fragiel en de kans op beschadiging bij het meermaals vervoeren, inpakken en installeren is groot. Je weet immers niet wat de gebruiker voor mij met de videokaart heeft gedaan. Wellicht is er een maand mee gemined of is die onderling al 10 keer uitgewisseld om mee te benchmarken. Voor een €1000 kaart is het de vraag of je voor €30 daar genoegen mee neemt.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:26
Valt wel mee toch? Het blijft een stuk electronica. Het is geen auto waar de rijstijl een groot deel van de onderhoudskosten kan bepalen. Dat minen is al een ding van het verleden.... geloof nooit dat ze daar nu een 7900 XT voor hebben ingezet.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Een verkoper staat gewoon in zijn recht om een geopend product opnieuw te verkopen zolang deze niet in gebruik is genomen.
Leuk dat je dit zo stelt maar waar is de juridische onderbouwing? Wanneer is iets "in gebruik genomen" en hoe is het aangeboden (bv onder de noemer "nieuw"). Kortom, veel te kort door de bocht.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bor schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:04:
Leuk dat je dit zo stelt maar waar is de juridische onderbouwing? Wanneer is iets "in gebruik genomen" en hoe is het aangeboden (bv onder de noemer "nieuw"). Kortom, veel te kort door de bocht.
In dat op zicht kun je dus ook stellen dat door de vorige klant die de GPU had, de videokaart nooit in gebruik is genomen en terug heeft gestuurd (om wat voor reden dan ook). Dat geeft een winkel dan toch het recht om het product opnieuw te verkopen, het is immers nooit in gebruik geweest en was wel in verkoopbare staat teruggekomen. Er is inderdaad geen Wet die dat verbiedt.

[Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 08-02-2023 16:01]

• Bor

Bor

CH4OS schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:59:
[...]
In dat op zicht kun je dus ook stellen dat door de vorige klant die de GPU had, de videokaart nooit in gebruik is genomen en terug heeft gestuurd (om wat voor reden dan ook). Dat geeft een winkel dan toch het recht om het product opnieuw te verkopen, het is immers nooit in gebruik geweest en was wel in verkoopbare staat teruggekomen. Er is inderdaad geen Wet die dat verbiedt.
Ook hier ontbreekt elke vorm van juridische onderbouwing. Alleen tussen "opnieuw verkopen" en onder de noemer "nieuw" verkopen zit al een verschil.

Ik zou een opengemaakte doos voor een videokaart van deze prijs in ieder geval niet accepteren.

[Voor 8% gewijzigd door Bor op 08-02-2023 16:03]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bor schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:02:
Ook hier ontbreekt elke vorm van juridische onderbouwing. Alleen tussen "opnieuw verkopen" en onder de noemer "nieuw" verkopen zit al een verschil.
Volgens mij geeft de Wet ook dingen aan die niet mogen, het geeft nooit een kader wat wel mag. Dus hoe wil je een juridische onderbouwing hebben, als het simpelweg niet in de Wet staat? :?
*knip* Reageren doen we op de discussie, niet op de persoon.

[Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 08-02-2023 17:07]

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

CH4OS schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:59:
[...]
In dat op zicht kun je dus ook stellen dat door de vorige klant die de GPU had, de videokaart nooit in gebruik is genomen en terug heeft gestuurd (om wat voor reden dan ook). Dat geeft een winkel dan toch het recht om het product opnieuw te verkopen, het is immers nooit in gebruik geweest en was wel in verkoopbare staat teruggekomen.
Dat kun je niet zo stellen. Ten eerste geldt het herroepingsrecht ook voor gebruikte producten. Ten tweede kun je niet de parallel trekken tussen een product waarbij de eerste koper niet verder is gegaan dan noodzakelijk om de aard, de kenmerken en de werking daarvan vast te stellen, en een product dat beantwoordt aan de overeenkomst van de tweede koper. Of de tweede koper een volledig nieuw product mag verwachten hangt af van alle omstandigheden van het geval, waaronder de mededelingen die de verkoper daarover heeft gedaan en de verkoopprijs. Als je een nieuw product koopt voor de prijs van een nieuw product hoef je geen geopend product met vingerafdrukken te accepteren. Dan mag het product voor rekening en risico van de verkoper retour. Het staat je natuurlijk altijd vrij om met de verkoper te onderhandelen over een andere oplossing.

[Voor 6% gewijzigd door fopjurist op 08-02-2023 16:12]

beschermheer van het consumentenrecht

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

fopjurist schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:11:
Dat kun je niet zo stellen. Ten eerste geldt het herroepingsrecht ook voor gebruikte producten. Ten tweede kun je niet de parallel trekken tussen een product waarbij de eerste koper niet verder is gegaan dan noodzakelijk om de aard, de kenmerken en de werking daarvan vast te stellen, en een product dat beantwoordt aan de overeenkomst van de tweede koper. Of de tweede koper een volledig nieuw product mag verwachten hangt af van alle omstandigheden van het geval, waaronder de mededelingen die de verkoper daarover heeft gedaan en de verkoopprijs. Als je een nieuw product koopt voor de prijs van een nieuw product hoef je geen geopend product met vingerafdrukken te accepteren. Dan mag het product voor rekening en risico van de verkoper retour. Het staat je natuurlijk altijd vrij om met de verkoper te onderhandelen over een andere oplossing.
Ja, ik heb het er dus over dat de eerste koper in elk geval van mening is dat het product niet voldeed aan diens verwachtingen en daarom de videokaart teruggestuurd heeft. Ik denk dat een tweede koper ook niet zomaar tot de conclusie komt dat de verpakking al eens eerder geopend is geweest en zelfs boekjes e.d. missen. Dat lijkt mij in elk geval te duiden dat er iets aan waardevermindering had moeten zijn (immers krijg je als tweede koper van het product niet dezelfde inhoud).

Een verkoper zou dat dan immers ook moeten melden en de waardevermindering in rekening moeten brengen van de eerste klant die het product heeft gehad. De tweede klant die het product krijgt hoeft immers niet voor die kosten op te draaien.

• mrveenie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:18
bij vrijwel geen enkele verkoper staat dat ze een "Nieuw" product verkopen. Er staat inderdaad ook niet dat ze een gebruikt product verkopen.

De wetgeving zelf kent de term nieuw niet eens die praat over conform en dan moet het voldoen aan de overeenkomst. Wij willen als consument lezen nieuwe als ingeseald en nooit opengemaakt. In de praktijk staat echter bij geen enkele advertentie dat het product ingeseald geleverd wordt of uberhaupt hoe de verpakking eruit ziet.

Er zijn ook nieuwe producten die ongeseald geleverd worden zijn die dan ook gelijk niet nieuw meer? Pas als een product duidelijk gebruiks sporen vertoond kan je spreken over niet conform want er werd niet geadverteerd dat het een gebruikt product was. Maar zoals je al merkt heel veel grijs gebied.

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

CH4OS schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:16:
[...]
Ja, ik heb het er dus over dat de eerste koper in elk geval van mening is dat het product niet voldeed aan diens verwachtingen en daarom de videokaart teruggestuurd heeft. Ik denk dat een tweede koper ook niet zomaar tot de conclusie komt dat de verpakking al eens eerder geopend is geweest en zelfs boekjes e.d. missen. Dat lijkt mij in elk geval te duiden dat er iets aan waardevermindering had moeten zijn (immers krijg je als tweede koper van het product niet dezelfde inhoud).

Een verkoper zou dat dan immers ook moeten melden en de waardevermindering in rekening moeten brengen van de eerste klant die het product heeft gehad. De tweede klant die het product krijgt hoeft immers niet voor die kosten op te draaien.
Je argument is gebaseerd op het (onjuiste) principe dat een verkoper waardevermindering nooit zelf hoeft te dragen en die altijd bij de eerste of de tweede koper neer mag leggen. De wet heeft juist het tegenovergestelde als uitgangspunt gehanteerd: zowel het recht op een conform product als het herroepingsrecht beogen een hoog niveau van consumentenbescherming te waarborgen (zie Richtlijn 1999/44/EG en Richtlijn 2011/83/EU). Er zijn genoeg situaties denkbaar waarin de koopovereenkomst is herroepen en er een waardevermindering optreedt die verkoper die niet kan verhalen. Dat kan immers alleen in situaties waarin de koper verder is gegaan dan noodzakelijk om de aard, de kenmerken en de werking daarvan vast te stellen, en de verkoper bovendien aan zijn informatieplicht heeft voldaan.

beschermheer van het consumentenrecht

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:00
Bor schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:02:
[...]

Ik zou een opengemaakte doos voor een videokaart van deze prijs in ieder geval niet accepteren.
Alleen consumenten praten over nieuw. Ik ken geen 1 winkel die hun producten verkopen als nieuw of nooit geopend Of iets in die trant.

Maar heb jij juridische onderbouwing dat het niet mag?

Loki Gaming Mmo pvp channel

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:23
Dit is het gevolg van WKOA: webwinkels krijgen dingen retour waar helemaal niks mis mee is. Natuurlijk gaan die opnieuw de verkoop in... We willen wel met zijn allen dingen zomaar terug kunnen sturen, maar we willen niet dat andere mensen de dingen die jij koopt terug hebben gestuurd 8)7 Schroef dat ding in je PC, kijk of het werkt en ga door met je leven...

Qua ontbreken van onderdelen vind ik dat je een beter punt hebt, maar € 30 korting voor het ontbreken van wat vodjes papier die toch bijna niemand leest en die sowieso niks aan de werking van de kaart veranderen lijkt me heel schappelijk.

En nee, ik heb geen webshop :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Bor

Bor

Paul schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:29:
Dit is het gevolg van WKOA: webwinkels krijgen dingen retour waar helemaal niks mis mee is. Natuurlijk gaan die opnieuw de verkoop in... We willen wel met zijn allen dingen zomaar terug kunnen sturen, maar we willen niet dat andere mensen de dingen die jij koopt terug hebben gestuurd 8)7 Schroef dat ding in je PC, kijk of het werkt en ga door met je leven...

Qua ontbreken van onderdelen vind ik dat je een beter punt hebt, maar € 30 korting voor het ontbreken van wat vodjes papier die toch bijna niemand leest en die sowieso niks aan de werking van de kaart veranderen lijkt me heel schappelijk.
30 euro korting is op het totaalbedrag weinig. Daarbij weet je in dit geval niet wat er met de GPU is gebeurd en laat dit nu net een behoorlijke gevoelig stuk electronica zijn. Eventuele schade kan ook in een later stadium pas zichtbaar worden. Ook net buiten de garantie.

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:10
Dan zou die €30 waardevermindering in rekening mogen worden gebracht bij de vorige koper.
Want blijkbaar is de kaart in waarde verminderd tussen het ontvangen en retourneren van de vorige koper.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:18
LordSinclair schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:04:
Dan zou die €30 waardevermindering in rekening mogen worden gebracht bij de vorige koper.
Want blijkbaar is de kaart in waarde verminderd tussen het ontvangen en retourneren van de vorige koper.
Nee, de winkel mag de waardevermindering in rekening bengen alleen voor zo ver die komt doordat de vorige koper "te ver" is gegaan met het behandelen van het product tijdens de bedenkperiode.
Als het verbreken van de seal de waarde met €30 doet dalen, is dat pech voor de verkoper.

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
HartigeKaas schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:25:
Bedankt voor jullie inzichten. Ik ga hem terugsturen tenzij ze met een gepaste vergoeding komen.
Ik ben benieuwd, met welke garantie kan de winkel de garantie afkopen?

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
CH4OS schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:16:
[...]
Ja, ik heb het er dus over dat de eerste koper in elk geval van mening is dat het product niet voldeed aan diens verwachtingen en daarom de videokaart teruggestuurd heeft
Of hij bedacht zich dat hij het toch niet kon veroorloven, of haar man vond het een onverantwoorde uitgave, of de maanstand stond de koper niet aan. Allemaal "redenen" om iets terug te sturen terwijl er helemaal niks mis was met het product
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee